Кияни розпочали новий флешмоб – вони надсилають свої скарги до контактного центру 1551 при КМДА та дивляться на реакцію відповідних служб.

У листопаді минулого року флешмоб розпочав киянин Вадим Сташук.

"Протягом місяця звичайний громадянин намагається вирішити міські проблеми, які трапляються на його шляху. Але він, тобто я, не має для цього жодних повноважень, окрім писати до влади звернення та заяви", - пояснив він.

За його словами, більшість людей переконані, щоб аби змінити щось довкола – треба самому це робити: прибирати двори, латати ями, мити під'їзди.

"Це вкрай неправильний підхід. Громадська активність це добре – але вона полягає не в тому, аби виконувати роботу, за яку платять іншим людям", - пояснив Сташук.

Популярні новини зараз
Українцям дали надію: які комунальні тарифи пообіцяли не чіпати Елітні татусі із синами "раптово" стали інвалідами: викрито схему "ухилення" від ТЦК Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись
Показати ще

За листопад Вадим написав майже сотню заяв. Скаржився на зайві конструкції, рекламу, МАФи, високі бордюри, сміттєзвалища, пошкоджені об'єкти.

"Усього надіслав 97 звернень. 45 проблем вирішили, 25 пообіцяли вирішити у майбутньому, 27 проігнорували", - поділився він результатами експерименту.

У соцімережах найсмішнішим зверненням Сташука назвали його скаргу на поламаний іграшковий фунікулер. У приміщенні столичного фунікулеру стоїть іграшковий макет – співробітники недогледіли і частина іграшкового вестибюля впала просто на іграшкові рейки. Сташук поскаржився. Працівники фунікулеру звернули увагу на зламаний макет та усунули недолік.

Киянка Валерія Жерич повідомила, що проводитиме такий самий марафон на Печерську. А користувач соцмереж Кирило Мазур написав, що віднедавна додаток 1551 для телефону - його улюблений.