У Китаї матір витратила 160 тисяч доларів на наряди для модного тематичного дня народження своєї дворічної дочки.

Про це повідомляє видання BPL.

Весь одяг, підібраний до свята, дуже дорогих світових брендів: від Луї Вітон, Діор, Барбері і Прада. Жінка купувала їх у США, Гонконгу та Кореї.

Читайте також: У Штатах порося балотується у мери

Турботлива мама витратила на гардероб доньки більше мільйона юанів, що відповідає 200 тисячам австралійських або 160 тисячам американських доларів. Для порівняння, цих грошей цілком вистачило б для покупки Porsche Panamera Turbo.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Це не перший випадок, коли малеча має шикарний гардероб. Дизайнерські сумочки, міні-Mercedes і 115 тисяч послідовників в Instagram - і все це у віці 14 місяців має Міллі-Белль Даймонд.

За опублікований пост з фотографією дівчинки, одягненої в якийсь бренд, їй платять 250 доларів.

Дівчинка із Сіднею, якій ще не виповнилося півтора року, стала знаменитістю в соціальних медіа, після того як її мама почала постити фотографії своєї дочки в Інтернеті.

На данний момент вона має звання найвідомішої в світі в Instagram дитини до двох років із натовпами шанувальників в Китаї, на Близькому Сході, в Туреччині та інших країнах світу.