Танення вічних льодів відкриває таємничі об'єкти. Так, нещодавно віртуальні дослідники на знімках антарктичної місцевості помітили два дивних об'єкта, які показалися з льоду. Помічені об'єкти відрізнялися великими габаритами.

Один володіє розмірами 50х30 метрів, а другий – 30х30 метрів. Уфологи приписали об'єктам інопланетне походження. Відстань між предметами склала шість кілометрів. Деякі експерти припускають, що над заледенівшою місцевістю в минулому зазнав аварії корабель прибульців і його частини залишилися на засніженій території.

Примітно, що в Антарктиді регулярно знаходять ті чи інші загадкові об'єкти, або конструкції. Як припускають вчені, раніше на цій місцевості могла успішно існувати високорозвинена цивілізація. Через зміни клімату відбулося заледеніння материка, і всі мешканці загинули. Тут важливо відзначити, що це лише припущення, а не істина.

Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати

Раніше повідомлялося, якою була Антарктида мільйони років тому. В наш час Антарктида являє собою крижану пустелю. Важко уявити, що колись тут вирувало життя. Тим не менш, мільйони років тому так все і було: безкрайні ліси далекого континенту населяли динозаври. Під час антарктичної експедиції група вчених з Австралії, США і Південної Африки виявила більше тонни скам'янілостей і останків динозаврів віком до 71 мільйона років.

Про унікальне відкриття ABC News розповів науковець з Квінслендського університету Стів Селисбері (Steve Salisbury). Разом з колегами з інших наукових установ світу він працював на островах Джеймса Росса і Вега в Антарктиді. Ці острови входять в число небагатьох місць регіону, де влітку наявність снігу мінімальна. При цьому гірські породи ведуть свою історію з часів динозаврів.

Нагадаємо, в льодах Антарктиди виявили сотні стародавніх мумій.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що найбільший айсберг Антарктиди знищить людство. Айсберг А-68 відколовся влітку 2017 року.

Також портал "Знай.uа" писав, що не залишилося жодної надії на порятунок – прогноз вчених зупиняє кров у жилах.