В Панамі вчені зі Смітсонівського інституту тропічних досліджень (бюро Науково-дослідного інституту США в Панамі) та Центру досліджень моря і лимнологии (CIMAR) в Університеті Коста-Ріки відкрили новий октокорал.

Новий вид виявили в Тихому океані, а точніше в 60 кілометрах від Панами. Опис корала представили в Bulletin of Marine Science.

Вчені-біологи виявили новий вид, коли порівнювали його з іншими представниками коралів. По товщині гілки і яскраво-червоному забарвленню він більше всього схожий на свого найближчого "родича" з східної частини Тихого океану – Thesea variabilis. Досі T. variabilis був єдиним видом роду Thesea. Зараз цей «клан» поповнився новим видом, який отримав назву Thesea dalioi. Таке ім'я коралу дали на честь Рея Даліо (Ray Dalio), завдяки якому відбулася експедиція.

Новий вид виявили в природоохоронній зоні Hannibal Bank Національного парку Койба на найбільшому острові Панами. При цьому сам парк входить в число об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Новий Thesea dalioi знайшли в мезофотической зоні, куди проникає мало світла.

За заявою Гектора М. Гузмана (Hector M. Guzman), морського еколога Смітсонівського інституту тропічних досліджень, за дві експедиції біологам вдалося визначити 17 видів октокоралов (шести - і восьмилучевых коралів), що мешкають у Hannibal Bank, серед яких і новий вигляд.

Своєю знахідкою вченим вдалося розширити біологічне древо коралів. При цьому нове відкриття буде цікаво не лише біологів і екологів, а також медиків. А все тому, що корали володіють протизапальними властивостями, а також допомагають відновленню кісток, в лікуванні раку і неврологічних розладів.

Нагадаємо, вчені відкрили несподівані властивості рослин. Ви будете здивовані результатами досліджень.

Як повідомляв "Знай. ua", знайдено саме міцне речовина у Всесвіті.

"Знай. ua" писав, що українці створили штучне сало. Сенс цієї "розробки" до кінця не зрозумілий, однак штучне сало вже встигли спробувати.