Вчені відкрили блукаючі галактики

402

Астрономи здивували новими фактами. Вчені розповіли не лише про зірки, які покидають свої галактики, а й про самі зіркові системи, що не залишаються на місці. Зараз ученим відомо про 11 галактик, які "бродять" в просторах Всесвіту.

"У майбутньому на ці зіркові системи чекає самотність і невизначеність. Вони були вигнані зі скупчення галактик, в якому звикли існувати." - Повідомив Ігор Чілінгарян в дослідженні для журналу "Science".

Читайте також: Китай розмістить на орбіті величезну електростанцію

Російським астрономам вдалося виявити близько 200 невеликих систем зірок, які "тікають". У ході тривалих досліджень фахівці дійшли висновку, що невеликі галактики дуже часто стикаються з великими і "прилипають" до них до того моменту, поки до них не наблизиться третя, яка і виштовхує легке ядро ​​під позагалактичний простір. Учені підкреслюють, що подібних процесів у Всесвіті дуже багато, тому дослідження в цьому напрямку будуть продовжуватися.

Відзначимо, астрономи з упевненістю заявляють про те, що щільність зірок карликових галактик дуже висока, так як на них присутня велика кількість елементів, які за своєю вагою набагато важчі за водень і гелій.

Znaj.ua