До цієї знаменної події вченим ще ніколи не вдавалося зафіксувати звуковий удар від вибуху масивної зірки. Це справжня фантастика, адже можливість спостерігати подібний вибух з'явиться не раніше, ніж через 10 мільярдів років, коли на Сонці відбудеться черговий викид енергії.

Про це пише vladtime.

Нинішній вибух супроводжувався так званим "сирітським випромінюванням". Раніше подібний удар ще ніколи не фіксувався. Астрономи мали можливість лише спостерігати за потоком гамма-променів, спрямованих на Землю.

Тепер же, крім вибуху, вченим вдалося зафіксувати і супутній звуковий удар.

Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Масивна зірка вибухнула в мікро-галактиці в 300 мільйонів світлових років від Землі. Спочатку фахівці цього не помітили, але коли почалася взаємодія гамма-променю і газу, вчені виявили післясвічення і наслідки звукового удару.

Як припускають астрономи, тепер їм надана нова ціль для спостереження – чорна діра, що утворилася на місці зірки.

Нагадаємо, вчені, які досліджують космос і галактику, відзначили загадкову аномалію яка виявилася дуже цікавою.
Нещодавно експерти вивчили копії фотографій 6-річної давності, які здійснював пристрій NASA.

У фотографіях експерти помітили таємничий предмет, що обертається близько Небесного світила. Безпосередньо предмет був сфероподібною фігурою. Експерти затвердили, то що космічне агенство виявило не тільки фотографії, але і відеоматеріал, що був таємним.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", вчені, які досліджують глибокий космічний простір, змоделювали процес злиття надважких чорних дір. Даний експеримент вдалося провести завдяки отриманим даними супутникових спостережень.

Також портал "Знай.uа" повідомляв про те, що нідерландські дослідники з Лейденського університету виявили поблизу Чумацького Шляху зірки, які, ймовірно, утворилися в зовсім іншій галактиці. Астрономи опублікували про це статтю в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society.