Вчені визначили, що деякі азіатські слони непогано вміють рахувати і відрізняти більшу кількість предметів від меншого. Так, одна з них змогла правильно називати малюнки з великою кількістю однакових фруктів в 67% випадків, при цьому кількість однакових предметів на малюнку могла досягати 10.

Про це йдеться в статті в Journal of Ethology.

Так, для експерименту дослідники натренували трьох дорослих азіатських слонів, одного самця і двох самок. Попередні тести пройшла тільки одна слониха. Їй 14 років та її звуть Аютяй, брала участь в подальших експериментах вона одна.

"Ашан" звинуватили у знущанні над тваринами, "курчата" повстали: фото

Під час експериментів їй показували по дві картки, на яких були намальовані дині, банани та яблука різних розмірів. Кількість кожного фрукта коливалося від нуля до десяти. Різниця між порівнюваними числами коливалася від одиниці до п'яти (наприклад, порівнювали малюнки з п'ятьма і шістьма однаковими фруктами, і картки з зображенням п'яти і десяти однакових фруктів).

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Слонихи потрібно було хоботом вказати на картку з найбільшою кількістю однакових фруктів. Всього дослідники провели порівняльні тести 271 разів. Під час тестування експериментатор стояв за екраном, так щоб не бачити, які картки видає комп'ютер, і уникнути мимовільних підказок.

З'ясувалося, що слониха правильно відповіла на 66,8 відсотках випадків (181 з 271), p < 0.01. Також дослідники з'ясували, що коректність відповідей не залежала від кількості або розміру об'єктів на картці, і від різниці між порівнюваними числами. Але різниця між порівнюваними числами і співвідношення меншого і бóльшего кількості фруктів впливали на швидкість відповідей. Чим менше вони були, тим довше Аютяй вибирала правильну відповідь (p < 0.05).

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що загальновідомий факт, що собака - друг людини. Ці хвостаті приятелі з найдавніших часів допомагали людям полювати на мамонтів. Але з тих пір збереглися лише кілька видів найбільш рідкісних і найдавніших у світі порід. Їм буквально дивом вдалося вижити.

Як повідомляв портал "Знай.uа", в Японії відкрився дуже незвичайний зоопарк. Замість справжніх тварин тут мешкають їх голограми. Вони створені за допомогою надсучасних технологій.

Також "Знай.uа" писав, що Японія збожеволіла на беличьем бюсті: і це не фотошоп.