Американські вчені стверджують, що пластична операція по збільшенню грудей у чотири рази збільшує ризик раку шкіри.

Вчені з Техаського університету провели найбільше і найдетальніше дослідження на сьогоднішній день, в якому вивчили вплив силіконових грудних імплантатів на здоров'я жінок. Результати були шокуючими, як для представниць прекрасної статі, так і для самих дослідників. Як виявилося, неякісні імплантати здатні провокувати рак шкіри, а також в більшості випадків викликають артрит.

Проте хірурги все-таки обнадіяли тих жінок, які хочуть збільшити собі груди. За словами медиків, важливо вибирати правильні імпланти, а саме сольові, які мають силіконову оболонку, наповнену стерильним сольовим розчином. У той час як небезпеку становлять саме силіконові імпланти, заповнені пластиковим гелем.

"Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок

Раніше ми писали, що всього одна біодобавка здатна уповільнити розвиток деяких видів раку та поліпшити ефективність їх лікування.

Так вважають шотландські вчені після того, як провели серію випробувань на гризунах.

Щодня дослідники з університету Глазго додавали в раціон мишей маннозу — різновид цукру, що міститься в журавлині і в деяких фруктах.

Кожен з гризунів страждав від різних онкологічних захворювань: легенів, підшлункової залози, шкіри.

Також раніше ми писали, що не так давно вчені підтвердили, що у людей з більш високим ростом схильність деяких онкологічних захворювань виражена набагато сильніше. До такого висновку фахівці прийшли, проаналізувавши дані, отримані в результаті декількох досліджень.

Так, у ході експериментів було встановлено певний зв'язок між рівнем ризику розвитку раку і зростанням жителів таких країн як Норвегія, Корея, Австрія та Швеція.

Нагадаємо, що незрілість та імпульсивність у підлітковому віці найчастіше формує шкідливі звички, які зношують імунну систему і серце.

Як повідомляв портал Знай.uа міжнародне дослідження, проведене командою вчених з Університету Манчестера, виявило низку генів, які призводять до хронічного захворювання нирок.

Також портал Знай.uа писав, що всього одна біодобавка здатна уповільнити розвиток деяких видів раку та поліпшити ефективність їх лікування.