Вчені з США та Швейцарії опублікували наукове дослідження, в якому вони майже довели, що людство має походження від спільних предків, що існували більше 100-200 тис років тому. Це застосовно не тільки до людської цивілізації, але і до тварин.

Про це передає nua.in.ua.

Вчені зробили висновок, що зазначений період історії був переломним моментом для всього населення Землі. Саме тоді з'явилося більше 90% видів тварин, які існують і сьогодні, і в той же час була сформована людська ДНК. З того часу мало що змінилося, незважаючи на те, що людство стрімко збільшилася.

"У той час, коли людство приділяє так багато часу індивідуальними і груповими відмінностями, можливо, варто звернути увагу на те, що нас об'єднує між собою і з тваринним світом", стверджує учасник дослідження Джессі Аусубель, директор і старший науковий співробітник Програми з навколишнього середовища людини в Університеті Рокфеллера.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини

Нагадаємо, Далі в космос: у NASA розповіли, як людству вдасться долати неймовірні відстані

Щоб збільшити термін служби космічних апаратів та забезпечить тривалі людські місії в глибокий космос NASA планує запустити роботизовану паливну місію для зберігання і перевезення криогенного палива. Передає Хвиля.

В якості охолоджувача кріогенна рідина забезпечує роботу космічного апарату і може продовжити термін його служби на роки.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" Ціни падають, зростає якість: придумали новий спосіб боротьби з втратою врожайності

Відомо, що втрата врожаю може нанести удар на локальні і світові продовольчі запаси, а також ціни на продукти. Засуха і спека часто згубно впливають на врожайність, що позначається не тільки на фермерах.

У новому дослідженні співробітники NASA, Чиказького університету і Потсдамського інституту включили дані про те, в який час кожний конкретний регіон вирощує рослини і збирає урожай, і виявили, що це єдиний ефективний спосіб поліпшити існуючі моделі. Результати роботи опубліковані в журналі Science Advances і могли б розширити знання фахівців по боротьбі з наслідками втрати врожаю. Передає Хвиля.

Також Знай.uа" писав про те, що Неймовірно, але все-таки ймовірно: вчені перетворили людини в Powerbank, дивовижне відео