Навряд чи хтось сьогодні може відповісти на питання: яким буде світ через тисячу років. Важко передбачити, що буде навіть через століття. Однак вчені все-таки можуть висувати припущення і серйозно розглядати варіанти розвитку майбутньої цивілізації.

Вчені заявили, що в найближчі роки люди почнуть змінюватися не тільки зовні, а й на інших рівнях. На основі досліджень і технічних винаходів, зроблених в останні кілька років, вони створили відео, на якому показали, як буде виглядати людина через 1000 років.

На думку вчених, інноваційні технології продовжать активне впровадження в життя людини, при цьому ніяких глобальних катастроф не передбачається.

Учені припускають, що в майбутньому людина отримає вбудований захист від ВІЛ, який може запобігати хворобі, також можливе перенесення свідомості з одного тіла в інше. Наступним проривом може стати пересадка голови людини.

Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Все це вплине на зовнішній вигляд. Вчені вважають, що через тисячу років люди стануть значно вищими і будуть володіти більш розвиненим інтелектом. Крім цього у них з’явиться можливість легко пристосовуватися до нових умов, це стосується і життя на інших планетах.

При цьому вчені наразі не можуть точно відповісти на питання про те, коли з’явиться та чи інша можливість. Адже наука не стоїть на місці, а значить, нові наукові відкриття будуть з’являтися з небаченою швидкістю і впливати на людське життя

Нагадаємо, у разі колонізації інших планет на людей очікує зміна зовнішності. Дизайнер Марта Флісіковська з Польщі в рамках свого проекту Who Nose, присвяченого адаптації людини до життя на Марсі, надрукувала на 3D-принтері людські носи, якими вони можуть виглядати після адаптації до клімату Червоної планети.

Як повідомляв портал Знай.ua, вчені повідомили невтішну новину для бажаючих подорожувати на червону планету. Як виявилось в результаті досліджень, тривала космічна подорож може стати причиною невиліковної хвороби, яка перетворить життя астронавта на пекло.

Також Знай.ua писав, вчені дізналися, як можна відновити мозок при нейродегенеративних захворюваннях і призупинити його старіння. Таким чином, людина здатна жити чи не вічно, а знос тіла можна виправити за допомогою пересадки мозку. Звичайно, це звучить неймовірно, але пересадка обличчя, чи серця, чи навіть інших органів вже стала реальністю.