Рослина, яку виростили в китайському місячному посадковому модулі Чан'е-4, загинула через дев'ять діб.

Передає CNet.

Причина сумної новини в тому, що на території зворотної сторони Місяця, де знаходиться модуль, температура становить приблизно -150 градусів Цельсія. Системи модуля не зуміли впоратися з підтримкою життєдіяльності рослини в настільки важких умовах.

Про паростку бавовника в Китаї повідомили вчора рано вранці за київським часом. В той же день, за повідомленням Китайських ЗМІ, рослина загинула.

А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Команда Чунцінського університету розробила закрите біосферне середовище проживання з насінням, яйцями плодової мухи і дріжджами, які, як сподівалися вчені, створять міні-екосистему. Насіння бавовнику було єдиним, яке виявило "ознаки життя". Насіння картоплі і олійних культур не зійшли.

Нагадаємо, Китайський зонд надіслав перші фото зворотної сторони Місяця

Китайське національне космічне управління (CNSA) вперше опублікувало панорамні знімки, які зробив зонд місії "Чаньэ-4" (chang'e-4) на зворотному боці Луны.

Фотографії були оприлюднені на сайті CNSA.

На знімках можна спостерігати посадковий модуль і місяцехід, який зараз досліджує кратер Кишеня на супутнику Землі.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" Вчені радіють: китайський город на Місяці приніс перший урожай

Стало відомо про перший успішний біологічному експерименті, проведеним людьми на Місяці, про що повідомляє Китайське телебачення.

На зворотному боці Місяця проросли перші насіння бавовни, доставлені на супутник Землі космічним апаратом "Чан'е-4". Повідомляється, що разом з бавовною на супутник були доставлені картопля, резуховидка, насіння ріпаку, плодова муха і дріжджові грибки.

Також Знай.uа" писав про те, що Космічний апарат зафіксував нову екзопланету: як очне яблуко

Космічному апарату TESS вдалося відкрити нову екзопланету HD21749b, розташовану в сузір'ї Сітки в системі великого червоного карлика. Як повідомляють астрономи, екзопланета робить повний оборот навколо своєї зірки за 36 днів. Її маса становить 23,2 маси Землі, а радіус — 2,84 радіуса Землі, передає Хвиля.