Нещодавно вчені з Китаю приголомшили вест світ новиною: під Землею розташовані гігантські гори. Незвичайне явище було виявлене на глибині 660 км

Це дивовижне відкриття належить групі вчених з Прінстонського університету та Інституту геології і геофізики в Китаї. Так, був встановлений факт, що між верхньою і нижньою мантією Землі назодяться настоящии гори. Приблизна відстань до цього місця становить майже 700 км. Про це повідомляє Phys.org.

Прилад для вимірювання потужності землетрусу

До такого висновку дослідники прийшли після аналізу сейсмологічних даних, які були отримані після масштабного землетрусу в 1994 році в Болівії.

Використовуючи суперкомп'ютери, вчені змоделювали особливості розсіяння хвиль, які проходили через гірські породи.

Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

В результаті вони помітили, що на глибині приблизно в 660 км переходи між породами ставали більш нерівними.

Використовувана технологія не дає можливості визначити точну висоту підземних гір, проте вчені вважають, що вони більше, ніж подібні деталі рельєфу на поверхні.

Нагадаємо, Нейромережі навчилися створювати людей: спробуйте відрізнити Автор веб - проекту – інженер з програмного забезпечення Філіп Ванг. У минулому він був розробником в компанії Nvidia. Ванг створив алгоритм, який може самоонавчатися. Він сканує справжні зображення, а потім використовує особливий тип нейромереж, відомий як StyleGAN . Ці нейромережі створюють особи, спираючись на риси кількох людей. StyleGUN адаптує зображення під вік, стать, міміку та інші параметри.

Приклад роботи нейромережі

Як повідомляв "Знай.ua", Новий острів покритий таємничої липкою грязюкою: вчені в подиві "На знімках з супутника ми бачили, що острів світло-коричневого кольору, на місці виявилося, що це насправді бруд кольору глинистого розчину. Це речовина дуже липке і я дійсно збитий з пантелику, звідки воно взялося на острові, тому що це не попіл або лава від вулкана".

"Знай.ua" писав, NASA загляне в колиску Всесвіту