Вченими була зафіксована надпотужний спалах зірки гіганти: її сила випромінювання має неймовірну яскравість.

З допомогою Телескопа Джеймса Кларка Максвелла група астрономів змогла виявити спалах зірки JW 566. За словами астрономів, її яскравість сильніше яскравості подібних процесів на Сонці в десять мільярдів разів.

Зірка знаходиться на відстані 1269 світлових років від Землі в сузір'ї Тільця.

Вчені відзначають, що спалах трапилася ще в 2016 році і «може бути найбільш яскравою з відомих спалахів, асоційованих з молодими зоряними об'єктами», а також «першої корональної спалахом, яку в субміліметровому діапазоні».

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо

Зірка JW 566 відноситься до зірок типу T Тельця, класу змінних зірок.

За словами слідчих, зірці менше 10 мільйонів років, і вона бурхливо зростає.

Спалах світила мала крихітний інтервал у часі, проте вчені змогли «захопити» дане явище за допомогою приладів.

Дослідники вважають, що JW 566 активно аккретирует («відсмоктує») речовина від навколишнього її польового диска, а спалах була пов'язана з порушенням магнітного поля, що направляє речовина до зірки.

Нагадаємо, Давню лабораторію інопланетян знайшли в руїнах загадкової піраміди

На кордоні провінції Цинхай і Тибетської автономної префектури дослідники виявили руїни загадкової піраміди, яка мала три трикутних входу.

Відкрити було зроблено ще 13 років тому на скелястому хребті Байгонг – території, яку можна вважати безлюдною. Однак, відомо про знахідку стало зовсім недавно. Причина криється в змісті даної піраміди.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" Вчений опублікував секретні архіви, що доводять існування інопланетян

Канадський експерт-уфолог з Торонто Віктор Виггианидесятиліттями займався проблемою контактів з прибульцями.

Не таки давно вчений опублікував деякі секретні документи Північноамериканського командування з аерокосмічної оборони (NORAD), які були актуальними кілька десятиліть тому.

Також Знай.ua" писав про те, що Підземна знахідка шокувала науковий світ: цілих 660 кілометрів