Останні дослідження міжнародної групи експертів показали, що людина здатна відчувати вплив магнітного поля.

Відкриття дозволяє пояснити, чому одні люди добре орієнтуються на місці, а інші — ні, пише Daily Mail.

Слід зазначити, що багато тварини здатні відчувати магнітне поле: голуби, черепахи і навіть бородавочники.

Тест на електромагнітну індукцію

Однак тепер вчені вперше виявили докази того, що деякі люди можуть володіти "шостим почуттям" — вбудованим компасом, який може вловити зміни в магнітних полях.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

У рамках дослідження команда вчених з Каліфорнійського і Токійського університетів піддавали добровольців впливу магнітних полів і сканували мозок за допомогою електроенцефалографії.

У деяких людей вчені виявили зміни в мозкових хвилях, які показали, що мозок активно обробляє інформацію.

Електроенцефалографія

Результати їх дослідження показують, що людський мозок дійсно збирає і вибірково обробляє інформацію від рецепторів магнітного поля.

Ці дані переконливо доводять наявність геомагнітної трансдукції у людини, аналогічної тій, яка спостерігається у багатьох мігруючих і повертаються тварин.

На закінчення автори вказуть, враховуючи відому присутність високорозвинених геомагнітних навігаційних систем у видів з усього тваринного світу, не дивно, що люди могли зберегти хоча б деякі функціонуючі нейронні компоненти, особливо враховуючи кочовий спосіб життя не надто віддалених предків: мисливців і збирачів.

Але автори попереджають, що навіть якщо людина може вловлювати магнітні поля, для більшості з нас відсутність застосування, ймовірно, означає, що відчуття зовсім не розвинено.

Нагадаємо, парень-трансгендер, який народив дитину, розповів про материнський досвід.

Як повідомляв портал "Знай.uа", трансгендер видалив соскищоб стати безстатевим інопланетянином.

Також "Знай.uа" писав, сотні чоловіків і жінок проткнули власні особи у рамках барвистого параду на індонезійському острові Борнео.