Патоген виду Batrachochytrium dendrobatidis (Bd) протягом десятиліть вбивав саламандр і жаб по всьому світу. Міжнародна група, яка складається з 41 фахівця, виявила, що ці патогени, які люди розповсюдили по всьому світу, завдали неймовірного збитку світовому біорізноманіття – більшого, ніж будь-яке інше захворювання.

Вони призвели до зниження чисельності популяцій 501 виду земноводних, а це майже 7 відсотків усіх видів амфібій на планеті. І це тільки з того моменту, коли у 80-х роках минулого століття був виявлений патоген.

Від хвороби хитрідіомікоз, яка викликана грибом, постраждали тварини більш ніж в 60 країнах світу. Найбільше вона вразила амфібій у Центральній і Південній Америці, а також в Австралії.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський

90 видів уже зникли, або їх вважають вимерлими. Ще 124 види скоротилися більш ніж на 90 відсотків. І вони вже навряд відновляться. Всі, крім одного з 501 виду, стали жертвами мовчазного серійного вбивці.

Batrachochytrium dendrobatidis вражає шкіру тварин і викликає у них серцеву недостатність. Фахівці повідомили, що торгівля тваринами і глобалізація стали причинами розповсюдження патогенів по всій планеті. Вони еволюціонували, що породило високовирулентний штам. Саме він і винен у пандемії.

Бен Шееле, керівник дослідження і еколог з Австралійського національного університету повідомив:

"Ми знали, що справи йдуть погано, але ми не підозрювали, що настільки. Виявилося, що все набагато гірше, ніж показали попередні дослідження".

Протягом декількох років учені на чолі з Шееле вивчали дані про земноводних. Офіційні звіти, наукові статті та співпраця з експертами по всьому світу допомогли виявити рекордні втрати.

У ході роботи вчені з'ясували, що кількість нових видів, які уражені хворобою, скорочується. Ознаки покращення ситуації все ж є. Ймовірно, у частини тварин розвинулася стійкість до недуги. В деяких випадках діє спеціальна протигрибкове лікування.

Вчені просять уряди різних країн світу ввести обмежувальні заходи на торгівлю земноводними, а також закликають до захисту середовища існування цих тварин та боротьби з інвазивними видами, небезпечними для амфібій.

Нагадаємо, смілива черепаха відчайдушно билася з відображенням, однак безуспішно