Більше двадцяти років тому вченим за допомогою потужних телескопів вдалося зняли дивний об'єкт, який ніби плавав у космічному просторі.

Про це пишуть Новини Планети.

Однак довгий час про сенсаційне відкриття мовчали, але правда таки відкрилася світові. Загадкова "хмара", знята потужним телескопом "Хаббл", породила величезну кількість суперечок серед учених. Тільки в одному думці вони зійшлися – об'єкт не є перешкодою чи витвором уяви, так як всі пристрої працювали чітко.

Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Через час експерти зуміли зняти місто Всевишнього в наближенні. Нові кадри дозволили детальніше розгледіти об'єкт. Як зазначили вчені, різні споруди, безумовно, не могли виникнути самі собою. Всі будови настільки величезні, що наша планета здається якоюсь крупинкою.

Вчені з'ясували, що Обитель Бога обертається разом з Землею, що повністю відповідає Теорії Великого вибуху. Окрім того у ході дослідження комп'ютерне моделювання дало зрозуміти, що всі частинки Всесвіту обертаються навколо виявленого міста, тоді як сам воно залишається нерухомим. Отже, Обитель Бога є центром Всесвіту. Можливо, в суперцивилизації живуть душі померлих людей.

Нагадаємо, людство протягом усієї своєї історії мріє про безсмертя, і заради цієї мрії люди випробували безліч способів.

Вчені в усьому світі намагаються реалізувати ідею безсмертя, і здається, спосіб знайдений.

Передає Хвиля.

За словами біолога-геронтолога Обрі ді Грея, чия робота спонсорується магнатом Пітером Тілем, зовсім скоро люди зможуть жити як мінімум 1000 років.

В даний час вчений зайнятий роботою в області регенеративної медицини, завдяки якій і вдасться підвищити термін життя людей.

Як повідомляв раніше Знай.ua, за два роки ізраїльським спелеологам вдалося нанести на мапу 10 кілометрів проходів та гротів всередині печери Малхам біля Мертвого моря.

Також Знай.ua писав про те, що за словами відомих уфологів, людство не звертає уваги на глобальну катастрофу - Земля може загинути через загадкову планету Нібіру.