Команда вчених з Амстердамського вільного університету на чолі з Майком Бартельсом і Бартом Базельмансом виявила в послідовності ДНК, які пов'язані з сприйняттям щастя і осмисленості існування. Для цього фахівцям знадобилося дослідити геном понад 220 тисяч людей. Результати експерименту опубліковані в науковому журналі Scientific Reports.

Всі зразки ДНК добровольців, які брали участь в дослідженні вчених, були отримані з Британського біобанку. Також кожен учасник досвіду пройшов анкетування, в якому потрібно було відповісти на перелік питань, пов'язаних з розумінням щастя і благополуччя. Потім учені порівняли дані про те, які генетичні варіації ДНК призводять до відмінностей в сенсі життя.

У результаті експерти виявили дві генетичні варіації, пов'язані з уявленням про сенс життя, і шість генетичних варіацій, пов'язаних зі сприйняттям щастя. Мова йде про гени, які експресуються в різних відділах головного мозку.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

Експерти вважають, що отримані завдяки досвіду дані можна буде використовувати для того, щоб допомогти людям бути щасливими.

"Ми живемо в суспільстві, в якому всі очікують процвітання і високих досягнень, щоб жити повноцінним життям. Якщо у науки буде більш ясне уявлення про взаємозв'язок відмінностей людей на генетичному рівні і їх відмінностей в розумінні щастя, вчені зможуть використовувати цю інформацію, щоб допомогти тим, хто відчуває себе менш щасливим або не може знайти мету в житті", – коментує професор Майк Бартельс.

Раніше у інших дослідників вже виходило зв'язати деякі фрагменти геному з тим, що людина розуміє під "щастям". Результат нового дослідження нідерландських учених показує, що в ДНК людини закодовані і інші психологічні відмінності. Приміром, залежно від експресії генів люди можуть ставити перед собою різні життєві цілі або по-різному ставитися до пошуку сенсу буття.

Нагадаємо, вчені дослідили кілька малюнків і артефактів неандертальців і прийшли до висновку, що, швидше за все, саме вони навчили нас мистецтву.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, ці доісторичні жінки відкрили вченим велику таємницю про походження людства.

Також портал "Знай.uа" писав, неандертальці залишили свій "слід" в ДНК сучасної людини.