Астрономи з інституту Карнегі відкрили 12 нових супутників самої незвичайної планети - Юпітера. Завдяки цій знахідці кількість супутників у газовій планети досягло 79.

Нові супутники виявлені під час дослідження області за орбітою Юпітера — астрономи вважають, що там може знаходиться ще одна планета. Космічні тіла підтверджують цю теорію своєю траєкторією, на яку діє сильне гравітаційне поле.

Всі відкриті супутники мають малий розмір і виявлені навесні 2017 року — з тих пір астрономи спостерігали за ними в 4-метровий телескоп імені Віктора Бланко в Чилі.

У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція В Україні змінюють правила виплат для ВПО: потрібно принести один документ Тариф 7,96 грн/куб діятиме не для всіх: кому доведеться платити більше Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати

Нагадаємо, що вчені з'ясували, що люди почали їсти хліб набагато раніше, ніж вони думали. В Йорданії при розкопках в кам'яній печі знайшли обвуглені залишки коржі, який 14 тисяч 500 років.

"Це найдавніший приклад того, що ми називаємо справжньою кухнею - змішанням харчових інгредієнтів для приготування страви, - розповідає професор Доріан Фуллер з Університетського коледжу Лондона. - У них були коржі, була засмажена газель та інші продукти. Це те, з чого вони готували собі обід".

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що представники NASA показали ролик, на якому можна помітити баталії невідомих істот. Вчений Джеффрі Марсі заявив про те, що 9 липня поблизу Сонця вчені зафіксували справжню "космічну війну". Передбачається, що в космічному просторі існують конкуруючі цивілізації.

Астрономи підкреслили, що в небесному просторі постійно відбувається активна діяльність, яку жителі Землі просто не помічають. Напередодні експерт отримав відомості від працівника Грін-Бенк. Чоловік заявив, що біля Сонця спостерігаються якісь аномалії. Незвичайну активність зафіксували 9 липня.

Для підтвердження дивного факту фахівці з NASA опублікували відеоролик, на якому можна побачити, як біля світила почалася "космічна війна", противники "обстрілюють" один одного променями. Користувачі вважають, що видовище можна аргументувати тим, що конкуруючі інопланетні цивілізації вступили в протистояння за вплив над Землею.