Іспанські, швейцарські та італійські астрономи виявили на відстані всього 21 світлових років від Землі суперземлю, розташовану в зоні населеності своєї зірки. Цей об’єкт є найменшим зі всіх екзопланет, які знаходяться поблизу Сонячної систем. Маса нововиявленої суперземлі перевершує нашу рідну планету в 2,8 рази.

Виявлена екзопланета обертається навколо зірки GJ 625 (Глізе 625) спектрального типу М2, яка приблизно в три рази легша за Сонце. Суперземля, названа GJ 625 b, здійснює повний оберт навколо своєї осі за 14,6 дня. Від свого сонця планета віддалена на відстань 0,08 а. е. (астрономічних одиниць).

Згідно з розрахунками астрономів, суперземля може знаходитися поряд з внутрішнім краєм зони населеності своєї зірки. Результати, отримані за допомогою спектрографа HARPS-N в Обсерваторії Роке-де-лос-Мучачос на Канарських островах, дали можливість оцінити вченим середню температуру поверхні GJ 625. За їхніми словами, вона становить приблизно 350 кельвінів (77 ° С).

Відповісти на питання про атмосферу небесного тіла і про можливість існування води на його поверхні дозволять подальші дослідження об'єкта.

Зазначимо, що суперземлею вчені називають клас планет, маса яких перевищує масу Землі, але істотно нижча за масу газових гігантів, таких як Сатурн або Юпітер. Першу суперземлю виявили в 1991 році. Об'єкт став за сумісництвом першою відкритою екзопланетою.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною

Сучасні методики дозволяють відносно впевнено виявляти екзопланети, що знаходяться «по сусідству» з Сонячною системою. Однак, більшість найближчих до Сонячної системи зірок – це червоні карлики. А на планетах, які обертаються навколо червоних карликів і знаходяться в зоні населеності, немає води і кисню. До такого висновку прийшли вчені, моделювавши вплив на атмосферу планет рентгенівських променів ультрафіолету, які випромінюють червоні карлики.

Як повідомляв портал "Знай.ua", екзопланета Proxima b, яку також називають Другою Землею, найімовірніше, непридатна для життя.