Біологи з Каліфорнії відкрили незвичайний грибок, який проникає в мозок плодових мушок-дрозофіл і перетворює їх на слухняних зомбі, що поширюють грибок серед здорових комах. Їх висновки були представлені в журналі eLife.

Старший науковий співробітник мікробіології РАН Євген Куликов розповів про небезпеку "зомбі" -грибків для людини. Про це повідомляють російські ЗМІ.

"Грибки, які вміють якось по-особливому працювати з комахами, існують. Наприклад, грибок Pilobolus, який заражає мух і проростає у них зсередини. Це вже не новина. А то, що він змінює їхню поведінку, ну що ж - він має право так робити. Ті речовини, які він виробляє, цілком можуть модулювати роботу нервової системи комах. Так що можна сказати, що це очікуване відкриття. У людини набагато складніше влаштована нервова система", - розповів мікробіолог.

За його словами, незважаючи на те, що нервова система людини знаходиться набагато глибше за найрізноманітнішими бар'єрами, грибкові інфекції для людини теж відомі. Це такі грибки як Candida або Aspergillus. Вони трапляються лише у людей з великими проблемами з імунною системою, наприклад, хворі на ВІЛ. Ось для них грибки становлять велику небезпеку, тому що вони дійсно можуть прорости.

Експерт додав, що у здорових людей імунна система не пускає грибки далі певної ділянки.

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone

Нагадаємо, вчені з Університету Базеля, що в Швейцарії, виявили досі невідомий супресор – білок, який пригнічує ділення ракових клітин.

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені попереджають, що нечутливий до лікування грибок незабаром може викликати страшну епідемію, яка буде знищувати рослини, тварин і людей

Також "Знай.ua" писав, вчені заявляють, що для того, щоб убезпечити себе від небезпечних мікробів і бактерій, в літній період часу потрібно частіше міняти постільну білизну.