Світлове забруднення (засвітлення нічного неба штучними джерелами освітлення) з кожним роком стає тільки більше. І в 2017 році цей показник інтенсивно збільшується. Дослідники з'ясували, що площа освітленої поверхні в нічний час доби з 2012 по 2016 рік зросла майже на 2 відсоткових пункти.

Найбільший приріст освітлених територій був зафіксований в Африці, Південній Америці та Азії. Зниження таких площ виявилося безпосередньо в зонах військових конфліктів в Ємені та Сирії. А найбільш яскравими регіонами світу досі залишаються Іспанія, США, Італія і Нідерланди.

Причиною цього є невисока ціна на зовнішнє освітлення. Також на це впливає і загальний ріст доходів.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Великі міста не припиняють рости, із-за чого починають більш динамічно освітлюватися їх околиці. Вчені радять всіляко уникати яскравих світильників і замість білого вибирати "янтарне" світло, яке дають світлодіоди. Крім загального показника освітлення з космосу, цей колір є більш приємним для людини. Також дослідники впевнені в тому, що є необхідність у більш ефективному освітленні відкритих місць, серед яких вулиці і паркувальні площі.

Глава дослідницької групи Крістоф Киба впевнений, що саме впровадження ілюмінації стало одним з найбільш серйозних змін, які людина вніс в розвиток навколишнього середовища.

Раніше уфологи пояснили часті падіння метеоритів космічними війнами з участю прибульців. Одним із доказів на користь цієї версії, на їх думку, служить зорепад, який мав місце в ніч з 14 на 15 листопада.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що генетики створили пернатого алігатора.