Відомому дослідникові космічних аномалій із Нижнього Тагілу Валентину Дегтярьову вдається час від часу робити сенсаційні відкриття на поверхні Червоної планети. Ще в 2003 році він провів аналіз кількох десятків оприлюднених знімків Марса, а потім показав астрономам залишки портових споруд у бухтах висохлих морів. Про це повідомляють ЗМІ.

Нещодавно уральський ентузіаст виступив із новою заявою про відкриття архітектурних решток давньої цивілізації, яка будувала космодроми, храмові комплекси і дороги. На знімках, викладених у соціальні мережі, він показує гігантську тінь від зорельота, розміри якого дорівнюють приблизно 1 тис. м. у довжину і кілька сот метрів у ширину.

Уфологу вдалося також розглянути в кратері одного з вулканів обриси фундаменту циклоскопічної ритуальної споруди і скульптурного зображення сфінкса. Невтомний дослідник знайшов також кілька кулястих споруд, які могли виконувати функцію спостережних вишок і контрольно-пропускних пунктів для міжпланетних кораблів маршрутів.

Валентин Дегтярьов вважає, що всі виявлені їм об'єкти мають рукотворний характер і потребують ретельному вивченню міжнародних експедицій.

Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу

Нагадаємо, сила навіювання змушує росіян вірити в те, що Росія – велика держава з неймовірними досягненнями в області космосу, а навколо одні вороги. При цьому Росії вже ніхто не вірить, але раз не виходить обдурити світову спільноту, то хоча б намагаються обдурити самих себе.

Крім того, нові астрономічні відкриття призводять до появи все більшої кількості питань. Зонди, які летять у безкрайню порожнечю до далеких зірок, які постійно передають на Землю нову інформацію.

Треба визнати, ми просто поняття не маємо, що насправді відбувається у Всесвіті. Найчастіше зняті в космосі кадри нагадують справжню містику.

Із тих пір як земні космічні апарати вийшли за межі атмосфери, накопичилася достатня кількість доказів, на підставі яких цілком впевнено можна стверджувати, що космічний простір, що оточує нашу планету, населен і в ньому можна відобразити багато дивного і загадкового.

Дивіться сюжет про космос

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", світанок вторгся на вечірку полярного сяйва.