Мозок свині навчили жити без тіла

Такого не очікували навіть самі вчені

Вчені з Єльського університету навчилися зберігати життя в мозку свині навіть окремо від її тіла. Про це головний редактор MIT Technology Review Нинад Сістан розповів у своїй доповіді.

Дослідники розробили замкнуту систему забезпечення життя мозку BrainEx, яка прокачує штучну кров через всі необхідні для існування органу ділянки. Експеримент проводили на 200 свиней, мозок без тіла за допомогою цієї системи жили до 36 годин.

При цьому в ході експерименту вчені додавали в штучну кров речовина від запалення, яке, в тому числі, блокувало свідомість. Тому невідомо, чи відчувала щось свиня під час дослідів відділення мозку від тіла.

За словами Систана, вчені хотіли б провести подібні експерименти на людському мозку, але для цього потрібні дозвіл від влади, а також "вирішити етичні нюанси цього експерименту".

Нагадаємо, що на архівних фотографіях NASA дослідники-ентузіасти виявили дивне зображення, схоже на ангела велетенських розмірів. Ролик, в якому представлені ці кадри, виклали на youtube-каналі. Автор публікації запевняє, що цей величезний космічний об'єкт, що реально існує, хоча багато коментатори припускають, що "ангел" — це всього лише биті пікселі.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що дивний об'єкт раптово з'явився на картах Google Earth в Антарктиді: найбільше він нагадує маяк, з якого виривається потужний промінь білого кольору.

Для того, щоб побачити об'єкт особисто, необхідно ввести координати 71°45'42.59"S 168°40'11.33"E. На максимальному наближенні карти помітно, що верхівка об'єкта обрамлена якимись сталевими на вигляд пелюстками — ніби відкрився скинутий звідкись зверху маяк.

Вперше незвичайний об'єкт виявили співробітники каналу Conspiracy Depot, що спеціалізується на різних конспірологічних теоріях. На природна споруда це не схоже, але навіть сам автор зізнається, що не зміг визначити справжнє призначення цього "маяка".