Забудьте про них: вчені розтоптали космічні мрії людства

Не варто чекати гостей

Гіпотетичні цивілізації, які живуть на інших планетах, не можуть покинути свої планети через занадто велику силу тяжіння.

До такого висновку прийшов німецький астрофізик Міхаель Хіппке з Зоннебергської обсерваторії. Своє дослідження він опублікував в репозиторії Arxiv.

Вчені впевнені, що кам'яні екзопланети мають набагато більший об'єм і масу, ніж Земля – їх ще називають "надземлі". Отже, на них більш висока поверхнева гравітація. Ці фактори значно ускладнюють космічні польоти в таких світах, припустив Хіппке.

Для того, щоб полетіти з планети, на якій теоретично може існувати позаземна цивілізація, космічному кораблю класу Apollo не вистачить палива. Обсяг необхідного в такому випадку пального учений порівняв з пірамідою Хеопса.

В більш масивних населених світах, якщо вони існують, будуть потрібні інші способи покинути планету. Наприклад, літальні апарати на ядерному паливі, зазначив німецький астрофізик.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що На архівних фотографіях NASA дослідники-ентузіасти виявили дивне зображення, схоже на ангела велетенських розмірів. Ролик, в якому представлені ці кадри, виклали на youtube-каналі. Автор публікації запевняє, що цей величезний космічний об'єкт, що реально існує, хоча багато коментатори припускають, що "ангел" — це всього лише биті пікселі.

Відомо, що об'єкт розташований в межах Сонячної системи і, за розрахунками, має розміри в мільйони кілометрів. Скептики пишуть, що ангельське НЛО не може існувати в принципі, оскільки космічна пил не можуть зібратися в такі величезні геометричні фігури правильної форми. Їм заперечують прихильники існування позаземних цивілізацій, які кажуть, що біля Сонця постійно знаходяться сотні НЛО, а деякі навіть можуть підібратися до розпеченої поверхні зірки.