Найбільший спалах з жовтня 2017 року була зареєстрований на Сонце ввечері 7 лютого.

Про це повідомили в четвер на сайті лабораторії рентгенівської астрономії Сонця Фізичного інституту ім. П. Н. Лебедєва.

Спалах була зареєстрована близько 17:00 і стала найбільшою за період починаючи з жовтня 2017 року.

Повідомляють, що явище на зорі Сонячної системи стало завершенням сплеску активності, який почався ще з 4 лютого. За ці дні потік рентгенівського випромінювання від Сонця виріс приблизно в 10 разів.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

“Спалах відноситься до так званого імпульсного типу, який, згідно теоретичним уявленням, не супроводжується викидом сонячної плазми в міжпланетний простір. Саме такі викиди є головною причиною сильних магнітних бурь", — йдеться в повідомленні.

Раніше повідомлялося, що фахівці впевнені, що згасання Сонця може статися в найближчому майбутньому. Зменшення сонячної активності передбачили за частотою формування плям на світилі.

Вчені з Каліфорнійського університету в Сан-Дієго прийшли до висновку, що в середині XXI століття почнеться великий мінімум активності Сонця, в результаті чого на Землю стане надходити менше тепла. Результати наукової роботи опубліковані в The Astrophysical Journal, прес-реліз розміщено на Phys.org.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Сонце для обраних.