Сучасна археологія досить прохолодно ставиться до багатьох знахідок. Вчене співтовариство можна зрозуміти: ну як довіряти інформації про чергові артефакти, які нібито пов'язують людей з прибульцями?

На щастя, існують спеціальні технології, здатні відрізнити оригінал від підробки.

Проте ряд сумнівних з точок зору логіки археологічних знахідок з легкістю проходить будь-які перевірки, включаючи радіовуглецевий аналіз - і це ставить вчених у глухий кут.

Так, наприклад, "карта Пірарейса", яка показує частини західної частини Європи та Північної Африки та інших частин світу, які нанесені х неймовірною точністю. Цю загадкову мапу знайшли у 1920 році і вона стала міжнародною сенсацією.

Газовики виписують штрафи на десятки тисяч гривень: кому зі споживачів готувати гаманці Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось Більше зняти та обміняти не вийде: які обмеження встановили банки

Також загадкою для вчених залишається відкриття фігурок людей-ящурів Аль Убайт, що наштовхує на думку, що перші люди могли походити від рептилій.

Енігмаліт Вільямса – ця знахідка досі хвилює міжнародне співтовариство археологів. У 1999 році вчений знайшов дивний камінь, куди булу вбудована електрична виделка, схожа на ту, що мають електричні прилади. А радіо вуглецевий аналіз показує, що цьому предмету вже тисячу років.

Багдадська батарея. Цей старовинний предмет ймовірно використовувався для регенерування електрики.

Гігантські кам'яні кулі Коста-Рики. Загадкові сфери виявили на банановій плантації. Звідки вони там взялися, ніхто досі не може сказати остаточно.

Кам'яна голова Баділіо.Незвичайна скульптура, яка досі не залишає вчених у спокої. Вчені вважають, що голова належала стародавнім народам, які жили в 14 столітті до нашої ери.

Ось ці 10 найзагадковіших артефактів минулого, кожен з яких вже встиг обрости цілою купою домислів. Цікаве відео

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", американські дослідники з Бюро археологічних досліджень Флориди виявили затоплене поховання індіанців віком близько семи тисяч років. Доказ стародавньої культури корінних американців знайшли на відстані 275 метрів від берегової лінії Флориди.