Ніздрі дихають по-різному: розкрито секрет роботи носа

Виявляється, ніс працює набагато складніше

За словами вчених, одна ніздря дихає краще іншої, оскільки це дозволяє людині якісніше відчувати запаху. Цей процес, як і інші в організмі, контролюється мозком. Нервова система відповідає за автоматичну роботу органів індивіда.

Протягом дня "робочі" ніздрі змінюють один одного. З'ясувалося, що при цьому одна завжди дихає краще іншого. Це необхідно для кращого сприйняття людиною різних ароматів. Деякі запахи відчуваються сильніше при швидкому проходженні повітря через носовий отвір, а інші при повільному.

В результаті для повноцінного сприйняття ароматів необхідно, щоб одна ніздря дихала краще другий. На думку вчених, природа «продумала» все з такою ретельністю, що до цих пір кращі уми світу не в змозі запропонувати нічого ефективніше природних процесів, хоча технології в наш час розвиваються з неймовірною швидкістю. Експерти заявляють – закладеність однієї ніздрі є причиною гарного нюху.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені зайнялися розробкою татуювання, яка зможе виявляти розвиток раку на ранніх стадіях. Така розробка допоможе завдяки рисунку на тілі зрозуміти, якщо небезпечне захворювання почне свій розвиток в організмі. Відкриття допоможе зберегти безліч життів, адже велика смертність від раку відбувається саме через виявлення на пізніх стадіях.

Швейцарські вчені розробили татуювання, яка зможе виявляти розвиток раку на ранніх стадіях. Для такого прориву вони використовували пігмент меланін. При виявленні в організмі ознак розвитку захворювання татуювання почне вироблення пігменту меланіну. Про своїй унікальній розробці вчені повідомили у журналі Ѕсіепсе Translational Medicine.

Дослідники розповідають, що їх розробка розпізнає гиперкальцемию, яка в окремих випадках вказує на розвиток онкологічного захворювання. Виявляючи в організмі певні зміни, татуювання починає пігмент меланін, який змінює її зовнішній вигляд. Трансформація малюнка на тілі є сигналом для швидкого звернення до лікаря.