Девід Гелернтер, професор Єльського університету та радник Дональда Трампа з питань науки, зізнався журналістам, що американці ніколи не були на Місяці. Сенсаційну заяву було зроблено в ході інтерв'ю для порталу worldnewsdailyreport. Крім того, Гелернтер назвав смішною ідею про політ на Марс в 2030 році.

А ось докази того, що жодна людина ще не вступала на місяць:

Раніше повідомлялося, що американські вчені Інституту космічних наук виявили що по всій поверхні Місяця поширена рідина. Дослідники заявляють, що вода на земному супутнику є і вдень, і вночі, хоча це не означає, що її легко добути.

Справа в тому, що, судячи з усього, вода існує на Місяці не в звичному нам вигляді, а головним чином як ВІН, тобто як гидроксильная група. Оскільки гідроксил не здатний довго залишатися у вільній формі і є високоактивним, він, швидше за все, міститься в місячних мінералах.

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone

Інформацію про наявність води на поверхні Місяця вчені отримали за допомогою інструментів, встановлених на орбітальних апаратах Chandrayaan-1 і Lunar Reconnaissance Orbiter. Нові результати входять в протиріччя з результатами інших досліджень, згідно з якими вода концентрується в приполярних широтах Місяця, а інтенсивність сигналу, що вказує на присутність води, змінюється протягом однієї місячної доби.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в 2022 році США почнуть будівництво орбітальної станції на орбіті Місяця, повідомив виконуючий обов'язки глави NASA Роберт Лайтфут.