Дослідження, проведене вченими з Колумбійського університету в Нью-Йорку, показало, що наявність живих організмів на планеті може впливати на швидкість її обертання. Фахівці сподіваються, що їх відкриття дозволить шукати позаземне життя більш ефективно.

Передбачається, що в дуже далекому минулому Земля оберталася набагато швидше, ніж зараз - на її повний оборот навколо своєї осі йшло не 24, а всього лише пара годин. До речі, обертання планети продовжує сповільнюватися - кожен вік тривалість дня збільшується приблизно на 1,8 мілісекунди.

Основним фактором, що впливає на цей процес, вважаються гравітаційне взаємодія Землі з Сонцем і Місяцем, проте деякі дослідження вже показували, що вісь обертання Землі впливає рівень моря підвищується при таненні льодовиків. Також існує припущення, що температура атмосфери планети також може змінювати швидкість її обертання.

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

У своєму дослідженні, опублікованому в журналі Astrobiology, фахівці детально вивчили, яким чином живі організми впливають на атмосферу, а та, у свою чергу, на обертання планети, і проаналізували ці процеси за допомогою створеної для цієї мети тривимірної комп'ютерної моделі.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що стало відомо, де насправді ховаються марсіани.