Американські дослідники провели серію експериментів за участю шимпанзе, яких поділився подробицями Current Biology. Вченими були зроблені цікаві висновки про взаємозв'язок такої якості, як терплячість і інтелекту.

Автори наукового проекту, співробітники Державного університету Джорджії, прийшли у фіналі свого розслідування до висновку про те, що терплячість і добре розвинений самоконтроль є ознаками високого інтелекту. На користь такого висновку свідчать дані випробувань за участю мавп і дітей.

Зокрема, працюючи з шимпанзе, психологи пропонували їм зробити вибір. Випробовувані могли отримати тарілку з найбільшою кількістю виноградин тільки за умови, що терпляче дочекаються, поки в посуді виявляться всі по черзі опускавшиеся в неї ягоди. Але також шимпанзе могли вибрати тарілку, в якій вже перебувало щонайменше виноградин, чотири штуки.

Українцям приготували приємний "бонус" до пенсії: хто у черзі на доплати Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись

У підсумку виявилося, що шимпанзе, які виявляли силу волі для отримання великої кількості ягід, були й найбільш інтелектуально розвиненими в групі родичів.

Аналогічний експеримент проводився в 1960 роках за участю дітей віком 4-6 років. Діти могли вибрати – отримати шматок печива і зефіру в цю хвилину, або ж, почекавши 15 хвилин, отримати подвійну порцію. Через 30 років вчені простежили долю учасників експерименту. Виявилося, що проявили витримку діти в майбутньому досягли набагато більш вагомих успіхів у житті, ніж їх нетерплячі однолітки.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що формування звичок.