Група мікробіологів з Університету Коннектикуту в квітневому номері Applied and Environmental Microbiology опублікувала результати дослідження повітря в сушарках для рук.

Виявилося, пристрої всмоктують мікроби і небезпечні патогени, які викидаються в повітря після зливу води в унітазі, а потім бомбардують ними тільки що вимиті руки. Використання фільтрів в сушарках здатне зменшити кількість шкідливих мікроорганізмів, але повністю вирішити проблему таким способом все одно не вдасться.

Хід дослідження

Частину чашок Петрі просто залишили в туалетних кімнатах на дві хвилини, іншу частину помістили під гаряче повітря сушарок на 30 секунд, а потім підрахували колонії бактерій, які утворилися. З'ясувалося, що найбільша кількість колоній, а саме від 18 до 60, з'явилося в чашках, залишених під повітрям з сушарок. На чашках, які просто стояли в туалеті, виявили менше однієї колонії.

Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Чужі борги можуть стати вашою проблемою: "Нафтогаз" дивує українців "сюрпризами" Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу

У дослідженні також зазначено, що використання антибактеріальних фільтрів в сушарках скорочує загальну кількість мікробів приблизно в чотири рази, але все ж не рятує від них повністю.

Результати

Найчастіше в чашках Петрі зустрічалися спори сінної палички Bacillus subtilis — нешкідливого для людини виду бактерій. Проте також були присутні і інші мікроорганізми, що викликають небезпечні захворювання. До таких відносяться золотистий стафілокок, клостридії, які є причинами виникнення шкірних захворювань, пневмонії, менінгіту і сепсису.

Що робити, якщо не хочете заразитися

Безпечніше і гігієнічніше користуватися паперовими рушниками, ніж сушарками для рук. Вони ефективніше видаляють залишки води, і в ході тертя бактерії переносяться на папір. До речі, в самому університеті, де проводилося дослідження, після отримання результатів були поставлені контейнери для паперових рушників.

Як правильно мити руки?

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що в штучних квітах знайшли смертельну небезпеку. Небезпека, на думку вчених, полягає в тому, що виготовляють траурні вінки з продуктів нафтової переробки. При їх спалюванні цілий ряд токсичних речовин потрапляє в атмосферу.