Вчені з допомогою телескопа "Хаббл" отримали знімок карликової галактики IC 4870, в центрі якої можна помітити нитки блакитного газу.

Космічне агентство NASA повідомило, що галактика знаходиться на відстані 28 мільйонів світлових років від Землі в сузір'ї Павич. Вона була відкрита ще в 1900 році американським астрономом Делайлом Стюартом.

Галактика має активне ядро, яке надзвичайно яскраво висвітлює центральну область, настільки потужний, що її сяйво може затьмарити цілу галактику. Подібні ядра потужно випромінюють по всьому електромагнітного спектра від радіохвиль до гамма-променів, створюваних надмасивної чорною дірою, яка поглинає матеріал, що знаходиться занадто близько до неї, і навіть зірки.

IC 4870 також відноситься до класу сейфертовских галактик, які відрізняються характерними емісійними лініями, що свідчить про наявність потужних викидів газу, швидкості яких досягають тисяч кілометрів в секунду.

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Раніше портал "Знай.иа" повідомив, що астрономи з університету Кардіффа виявили зірки, оточені хмарами "алмазної пилу".

Вони припускають, що наноалмази сформувалися через різке сублімації пилу і кристалів льоду.

Газопилові кокони деяких "зірок-тінейджерів" складаються з наноалмазів. Вони яскраво світяться в мікрохвильовому діапазоні, повідомляє Independent з посиланням на статтю вчених з Університету Кардіффа.

Варто відзначити, що дослідники більше 20 років намагалися з'ясувати, з чого складається загадкове мікрохвильове випромінювання Всесвіту і як воно сталося.

Для того щоб дізнатися це, астрономи за допомогою радіотелескопів і інфрачервоних обсерваторій спостерігали за 14 молодими і досить великими зірками, які тільки почали свій життєвий шлях.

\

Спостереження показали, що невідоме мікрохвильове світіння характерно тільки для тих зірок, в чиєму газопиловій коконі відсутні складні вуглеводні молекули, але при цьому було іншого з'єднання - мікроскопічні алмази розмірами в декілька нанометрів.

За попередніми оцінками, "кокони" цих зірок, де знайшли наночастинки, які містять ще і наноалмази. Відзначається, що вони сформовані з 2-3% від загальної маси вуглецю у всьому протопланетному диску.