У льодовиках Антарктиди вчені виявили уламки Місяця і Марса

У льодовиках Антарктиди NASA виявило 250 метеоритів

Найзагадковішим континентом на планеті Земля досі залишається Антарктида, яка під своєю кригою ховає безліч таємниць.

На території Південного полюса експедиційна програма ANSMET проводить пошуки  частинок космосу, які прилетіли на Землю. Остання експедиція виявила на малій ділянці 250 метеоритів.

Барбара Коен, яка є однією з експертів останньої експедиції ANSMET в районі Трансантарктических гір, розповіла, як фахівці NASA розшукують метеорити і чому роблять це саме в Антарктиді.

Виявилося, що на цій ділянці Землі частинки планет і астероїдів приземляються набагато частіше, а крім того, майже абсолютний холод дозволяє їм зберігатися до приїзду експедиторів. Адже холодний клімат полюса не дозволяє розвиватися і виживати мікроорганізмам і великим тваринам, що робить метеорити, які приземлилися, майже недоторканими. І це дуже допомагає в дослідженнях NASA.

ANSMET вдалося зібрати елементи Місяця і Марса, а також частинки зруйнованих астероїдів. Всього за історію ANSMET було зібрано понад 22 тисяч метеоритів. При виявленні камінчика вчені записують точні координати і поміщають його в стерильний пакет для більшої точності подальших вивчень.

Дивіться, як пінгвіни в Антарктиді поцупили у полярників приховану камеру і робили селфі:

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені NASA в 2015 році знайшли в Антарктиді метеорит. Дослідники впевнені, що він пролежав у товщі льоду не менше 13 тисяч років. Завдяки зразкам мікробів, які збереглися всередині метеорита, вдалося з'ясувати, що він прилетів з Марса.

Надія Царук