Загадкове гамма-випромінювання, що виходить з центру Галактики, породжують молоді нейтронні зірки, що живуть в щільному регіоні ядра Чумацького Шляху, а не розпади частинок темної матерії. До такого висновку прийшли астрофізики, що опублікували статтю в журналі Nature.

"На подібній відстані, індивідуальні потоки гамма-променів, породжувані цими мертвими зірками, будуть зливатися воєдино і формувати рівномірно розподілений сигнал, схожий на той, який повинен виникати при розпаді частинок темної матерії. На користь цього говорить те, що пульсари, розташовані неподалік від Землі, вважаються яскравими джерелами гамма-променів", - заявив Роланд Крокер з Австралійського національного університету в Канберрі.

Темна матерія - невидима субстанція, про наявність якої можна судити лише за її гравітаційним впливом, вона не взаємодіє з електромагнітними хвилями, тобто не випускає, не поглинає і не відображає ніяке випромінювання. На частку звичайної матерії припадає 4,9% маси Всесвіту, на темну матерію — 26,8%. Більшість фізиків сьогодні вважає, що темна матерія може складатися з важких частинок, так званих "вимпов".

У 2009 році, як здавалося тоді вченим, нещодавно запущений гамма-телескоп "Фермі" виявив перші сліди темної матерії у вигляді загадкового надлишку гамма-випромінювання в центрі Чумацького Шляху, яскравість якого в високоенергетичній частині спектру помітно перевищувала теоретично передбачені значення. Як тоді вчені припустили, що джерелом цього випромінювання були розпади "вимпів".

Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

З точки зору астрофізики, спростувати цю теорію досить легко – для цього необхідно показати, що гамма-фотони з центру Чумацького Шляху летять до нас від точкових джерел світла, якими можуть бути пульсари і інші компактні об'єкти. В іншому випадку, якщо їх породжують частинки темної матерії, що розпадаються, "надмірне" випромінювання буде розподілено по небу рівномірно.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа" випробування революційного двигуна пройшли успішно. Європейським вченим вдалося розробити перший в світі двигун, який буде працювати від повітря.

Експерти впевнені, що нові двигуни значно полегшать використання низькоорбітальних супутників. Вони відзначили, на супутниках використовуються іонні двигуни, які працюють на ксеноні. А як тільки у супутника закінчується запас робочого тіла, він перестає функціонувати і згорає в атмосфері вже через 5 років.