NASA оголосило, що у космічного телескопа "Kepler", який займається пошуком екзопланет, закінчується паливо. Про це йдеться на офіційному сайті агентства.

Палива настільки мало, що NASA вирішило перевести Kepler в сплячий режим на найближчі кілька тижнів, щоб зберегти паливо. Перебуваючи в сплячому режимі, телескоп не буде проводити наукових спостережень. Апарату доведеться "перечекати" до 2 серпня і тоді передати дані, зібрані за останній 51 день.

З 12 травня Kepler був сфокусований на ділянці неба в напрямку сузір'я Рака - цю ж область він спостерігав у 2015 році. Нові дані, отримані телескопом, як очікується, допоможуть вченим підтвердити існування екзопланет, помічених у ході першого вивчення регіону, а також, можливо, виявити нових кандидатів.

Апарат "розбудять" на початку серпня. Якщо все пройде вдало, Kepler відновить спостереження 6 серпня, працюючи на паливі, що залишилося.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою

Kepler запустили в 2009 році. У 2013 році апарат вийшов з ладу, проте через рік фахівці NASA змогли відновити його роботу. Телескоп виявив 2 650 підтверджених екзопланет. Навіть якщо Kepler завершить роботу найближчим часом, залишиться безліч зібраних ним даних, які вченим тільки належить проаналізувати.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що NASA вперше відправить голосового помічника в космос. Робота, якого створили під натхненням науковою фантастикою скоро повинні представити у Флориді. Зазначається, що він покликаний допомогти астронавтам жити в космосі.

Інтерактивний мобільний компаньйон Crew, або CIMON, є англомовним дроїдом, розміри якого як у баскетбольного м'яча, і він повинен допомогти німецькому астронавтові Олександру Герсту провести експерименти на Міжнародній космічній станції.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що астронавти NASA зробили селфі у відкритому космосі. Астронавт Рікі Арнольд зробив селфі при виході у відкритий космос. Ексклюзивні кадри зробили з допомогою камери GoPrо.