Група китайських і американських археологів виявила численні артефакти і людські останки. Вчені досліджували виявлене декілька десятків років тому на території Китаю древнє місто.

Фахівці знайшли піраміду, людські останки та інші артефакти, повідомляють ЗМІ з посиланням на опубліковане в журналі Antiquity дослідження.

Покинуте місто Шиман виявили ще в 1976 році, проте до недавнього часу його не досліджували. Вік міста становить приблизно 4300 років. Вчені вважають, що воно проіснував близько 500 років і могло охоплювати територію до 400 гектарів.

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

У місті дослідники виявили піраміду, що складається з 11 сходинок. Піраміда прикрашена зображеннями осіб і очей, що належать людям і птахам. На вершині знайшли залишки будівель з дерев'яними колонами, дахами з черепиці та резервуари для води. Дослідники припускають, що там жили правителі міста.

Вчені також виявили безліч ям з людськими останками. Імовірно, серед них були черепи бранців з інших міст. Вчені припускають, що місцеві жителі робили жертвопринесення.

Фахівці вважали, що місто побудували в той же час, що і Велику китайську стіну. Однак останні дослідження дозволяють припустити, що місто існувало задовго до її зведення.

Нагадаємо, ахреологам в Криму, які проводили розкопки в некрополі Киз-Аул, вдалося відкопати прикрашений рельєфами античний склеп.

Про це повідомив директор з розвитку фонду "Археологія" Олег Марков, передає РИА "Новости".

Марков розповів, що це був монументальний кам'яний склеп з уступчатим перекриттям. Рельєф розміщувався біля проходу в головній камері споруди.

За словами керівника експедиції Миколи Федосєєва, на склепі зображений Геракл і камфори з птахами.

"Дата поховання в склепі не може бути раніше останньої чверті II століття н. е. Подібного роду зображення мають аналогії в одноразових італійських склепах", - зазначив Марков, додавши, що поховання виявилося розграбованим.

Як повідомляв раніше Знай.ua, виявлені унікальні скам'янілості черепахи з відсутнім панциром. Вони були знайдені в скельних породах провінції Гуйчжоу, що на південному заході Китаю. Відзначається, що скам'янілості перебували в шарі, який утворився близько 228 мільйонів років тому.

Також Знай.ua писав про те, що найдавніше масове поховання віком п'ять тисяч років виявила в Кенії міжнародна група археологів.