Єгипетські вчені повідомили, що в Червоному морі виявили високий рівень фосфату кальцію, що наштовхнуло на думку про наявність скам'янілостей динозаврів.

Про це пише Хроніка.інфо.

Нещодавно керівник відділу охорони природи міністерства сільського господарства Єгипту Ахмед Салама повідомив, що в водах червоного моря зафіксували великий рівень фосфату кальцію. Досвідчені палеонтологи заявили, що це може свідчити про наявність нових останків динозаврів.

Після проведення великих досліджень команда вчених виявила зв'язок між Мансуразаурусом і європейським динозавром, вказавши на можливість наявності моста, який з'єднував Африку і Європу мільйони років тому. Саме новий вид динозаврів, який планують знайти в Червоному морі, може бути доказом.

Збережений хвіст динозавра розкопали в Мексиці.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що відомий уфолог здивував палеонтологів.

Микола Тищенко спробував розмінувати авто палицею, українці попадали від сміху: "УБД забезпечено, Тор Лякливий" Головне за ніч 2 жовтня: "мобіки" путіна самознищилися, Тарас Цимбалюк на таблетках, а на Новий рік "Олів'є" не буде Як легко економити на електриці: проста порада українцям для зменшення сум за комуналку Чому яйця знову подорожчають: аналітики оприлюднили неприємний прогноз