Єгипетські вчені повідомили, що в Червоному морі виявили високий рівень фосфату кальцію, що наштовхнуло на думку про наявність скам'янілостей динозаврів.

Про це пише Хроніка.інфо.

Нещодавно керівник відділу охорони природи міністерства сільського господарства Єгипту Ахмед Салама повідомив, що в водах червоного моря зафіксували великий рівень фосфату кальцію. Досвідчені палеонтологи заявили, що це може свідчити про наявність нових останків динозаврів.

Після проведення великих досліджень команда вчених виявила зв'язок між Мансуразаурусом і європейським динозавром, вказавши на можливість наявності моста, який з'єднував Африку і Європу мільйони років тому. Саме новий вид динозаврів, який планують знайти в Червоному морі, може бути доказом.

Збережений хвіст динозавра розкопали в Мексиці.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що відомий уфолог здивував палеонтологів.

Пенсіонерам підвищили ще одну надбавку: хто отримає на 300 гривень більше Ходять по квартирах і штрафуватимуть: українців покарають за підключення побутових приладів - подробиці В Україні хочуть змінити систему соцдопомоги: на що розраховувати людям У YASNO повідомили неприємну новину для тих, хто платить за "нічним" тарифом