Група фізиків з Університету штату Пенсільванія (США) під керівництвом професора Мікаеля Рехтсмана знайшли шлях у четвертий вимір простору. Результати їх дослідження опубліковані в журналі Nature.

Фізики спиралися на результати дослідження, за яке в 2016 році була присуджена Нобелівська премія. Вчені створили спеціальні двовимірні структури, використовуючи лазери. Дослідники добилися результату, що нагадує квантовий ефект Холла (провідності двовимірного електронного газу в сильних магнітних полях при низьких температурах).

Також дослідники відзначають, що тривимірні предмети відкидають пласкі тіні, які дозволяють судити про форму цих предметів. Складні обчислення показали, що тривимірні об'єкти можуть бути "тінню" чотиривимірних об'єктів.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Якщо дорожите субсидією – не ігноруйте: що треба робити, щоб залишитися з допомогою Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Вчені впевнені, що наблизилися до розуміння чотиривимірного простору. Навколишній світ має три вимірювання просторових, але у фізичних моделях їх може бути більше. Наприклад, у теорії суперструн розглядається 10 просторових вимірів.

Раніше портал "Знай.иа" повідомив, що на Місяці з'являться грядки.