Астрономи припускають, що за орбітою найдальшої з відомих ортодоксальній науці планети, може розташовуватися ще одне, раніше невідоме небесне тіло. З'ясувати, чи так це на сьогоднішній день неможливо. Вчені розраховують, що дізнатися правду їм допоможе запущений ще в 1977 році космічний зонд "Вояджер-1". Про це повідомляє видання «Сегодня».

Астрономы вважають, що їм вдалося, нарешті, розкрити таємницю справжніх кордонів нашої сонячної системи. Припустивши знаходження за орбітою останнього відомого сучасній науці космічного тіла ще одної планети, вчені можуть зробити переворот в традиційному розумінні моделі нашої системи. У будь-якому випадку, вирішальне слово в цьому питанні має сказати "Вояджеру-1".

Космічний зонд був запущений ще в 1977 році. Апарат досліджував Сонячну систему та її околиці, зробив детальні знімки супутників Юпітера і Сатурна. Після виконання первісної місії автоматичний зонд був спрямований на визначення місцезнаходження точних кордонів Сонячної системи, включаючи пояс Койпера. Апарат переносить золоту пластину, призначену для того, щоб проінформувати гіпотетичних інопланетян про особливості людської цивілізації.

У 2013 році "Вояджер-1" досяг міжзоряного простору. Космічний зонд неодноразово виходив з ладу, у зв'язку з низьким зарядом батарей, однак поступово перезаряджав акумулятори і продовжував свою місію.

Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію Субсидії вам не бачити: що не враховують українці, звертаючись по допомогу Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома

Астроному побоюються, що апарат може пропустити дев'яту планету, орбіта якої знаходиться на дальній межі Сонячної системи, у зв'язку з її незначними розмірами. Дослідження цього району космосу за допомогою орбітальних телескопів дозволило виявити деякі аномалії. Однак ідентифікувати структуру ймовірного космічного тіла поки не вдається. В недалекому майбутньому фахівці розраховують запустити ряд допоміжних зондів.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа" астрономи знайшли трьох близнюків Землі.

Вчені відкрили систему, в якій знаходяться відразу три подібні нашій планеті небесні тіла.

Ця інформація була оприлюднена у статті в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society.

Знайдені астрономами системи видалені від Сонця приблизно на 160 світлових років.