Вперше в історії: складено найточніший фоторобот Бога

Тепер ми дізнаємося, як він виглядав

Учасникам експерименту показували кілька пар портретів, з кожної пари їм потрібно було вибрати обличчя, яке більше схоже на бога в їх поданні. Потім автори поєднали всі картинки в одну.

У дослідженні брали участь чоловіки і жінки, представники різних рас і політичних переконань. Наголошується, що всі учасники назвали себе християнами.

"Портрет" бога відрізнявся в різних групах. Наприклад, консерватори представляють бога більш могутнім і білим, а у лібералів бог молодше, смуглее і має більш жіночними рисами. Люди уявляють, що бог схожий на них самих: афроамериканці представляють його темношкірим, молоді учасники дослідження — малюють бога молодим.

Для дослідження вчені використовували метод так званої зворотної кореляції: за основу взяли портрет "середнього американця", отриманий з 50 фотографій різних людей. З допомогою випадкових перешкод, що спотворюють обличчя, дослідники отримали 300 знімків, які потім використовувалися в експерименті.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в Італії археологи виявили останки чоловіка, який, імовірно, був розіп'ятий на хресті, а потім похований без почестей на півночі країни.

Цю інформацію повідомляє науковий журнал Archaeological and Anthropological Sciences.

Під час вивчення останків, археологи виявили сліди-отвори у п'ятій кістки. Експерти вважають, що це свідоцтво розп'яття, "оскільки параметри діри вказують на те, що через неї пройшов цвях".

"Римляни винайшли розп'яття, але використовували його досить довго - до того, як у четвертому столітті цей вид кари заборонив імператор Костянтин. Записів про страти через розп'яття на хресті збереглося безліч, а от археологічних матеріалів - дуже мало; нова знахідка може бути лише другим відомим свідченням існування цієї жорстокої практики", - йдеться в матеріалі.

За словами вчених, римляни, найчастіше, розпинали рабів, іноземців та дезертирів: "довгу і болісну смерть на хресті залишали для особливо зневажуваних засуджених".