Вчені виявили ймовірність позаземного життя в Альфа Центавра. Вони вивчали дані і виявили, що на деяких планетах системи умови для життя навіть краще, ніж в Сонячній.

Не так давно вчені заявили про ймовірність появи інопланетних істот в сусідній із Сонячною системою Альфа Центавра. Вони з'ясували, що дві з трьох зірок відповідають всім критеріям для того, щоб підтримувати життя на планетах.

Альфа Центавра, яка знаходиться по сусідству із Сонячною системою, розташована в 4 світлових роки (що становить близько 40 трлн кілометрів від Сонця), в її склад входять три зірки: A і B, досить близько розташовані один до одного, і C, вона ж Проксима Центавра. Остання є корисним карликом, умови якого дозволяють з'явитися життя на ній.

Вчені Університету Колорадо вивчали дані з обсерваторії NASA "Chandra" і виявили, що на деяких планетах з Альфа Центавра шансів появи органічних організмів навіть більше, ніж в Сонячній системі.

Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Великий Стівен Хокінг, який помер цього року, передбачив загибель людства і втеча з вмираючої Землі в Альфа Центавра. Також деякі вчені висували теорію про те, що людство почало заселяти Сонячну систему, прилетівши з сусідньої Альфа Центавра. Можливо, що ті живі організми, які можуть заселяти Альфа Центавра, є далекими предками людства, але відповідь на це питання людям ще належить дізнатися.

Раніше "Знай.uа" писав про те, що нещодавно Wikileaks опублікувала ряд листів від американських астронавтів, які звинувачують уряд США в приховуванні документів, що стосуються позаземного життя.

Щоб це могло значити? Уфологи заявляють, що інопланетяни не тільки існують, але й вже вступали в контакт з людством.

Викриття Мітчела

У розпорядженні Wikileaks опинилися листи доктора Едгара Мітчелла, шостої людини, яка ступила на Місяць. Колишній астронавт відправляв листа Бараку Обамі і Хілларі Клінтон, але так і не дочекався відповіді. Мітчелл навіть спробував вимагати відкриття секретної інформації через газету, однак його публікація була відхилена.

Давно відомий секрет

Зрештою, Едварду Мітчеллу вдалося прорватися зі своїми викриттями на Fox News. У прямому ефірі він заявив, що уряд США приховує інформацію про існування прибульців вже понад півстоліття.