В американському штаті Невада вчені відкрили три нових підвиди західноамериканської жаби, Bufo (Anaxyrus) boreas. Розміри популяцій підвидів наразі невідомі.

Зоологи описали своє відкриття в журналі Zootaxa. Особи всіх трьох підвидів маленького розміру (до 5 см в довжину) і мають набір індивідуальних характеристик, які не властиві жодному з інших видів в цьому регіоні. Всі вони - нічні тварини, селяться у вологій рослинності або на мілководді. Восени вони впадають в сплячку, ховаючись в нори. Шлюбний період триває з березня по червень.

Виявити нові види вченим вдалося за допомогою генетичного аналізу популяцій жаб, відібраних в невадській частини Великого басейну. Жаби селилися у вологій місцевості, оточеній пустелею, і були відрізані від інших популяцій.

За підрахунками зоологів, цей вид незалежно еволюціонував протягом 650 тисяч років. Розміри популяцій підвидів поки що невідомі.

Вчені зазначають, що ці нові підвиди знаходяться під загрозою, адже на території, де вони мешкають, планують побудувати геотермальну електростанцію.

Як повідомляв портал "Знай.ua", у жаб'ячому слизу знайшли ліки від смертельного віруса.

Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини