Максим Плахтій - засновник однієї з найбільших компаній в Україні з продажу офіційних квитків на різні заходи: концерти, фестивалі, театральні постановки, дитячі та спортивні заходи, конференції. Karabas.com - національний квитковий оператор, який першим у своїй галузі впровадив технологію електронних квитків по всій країні.

Знай.uа поспілкувався з Максимом Плахтієм про розвиток концертної індустрії в Україні та зміни в сфері розваг. Він пояснив, чому шоу світових топ-зірок ми ще довго не побачимо в рідній країні. 

Максим Плахтій та гурт 5'nizza

Як ви оцінюєте розвиток концертної індустрії в Україні?

Популярні новини зараз

Погода на 13 листопада: синоптик розповіла про серйозне похолодання

Син Михайла Круга пішов по стопах батька, фанати божеволіють від щастя: "Ось такий хлопчина симпатичний..."

"Юру більше не побачимо": Шатунова з "Ласкового мая" похоронили, з'явилися фото з кладовища

У київському супермаркеті АТБ продавали "смерть": є потерпілі

Показати ще

Не скажу, що ми зараз на піку, але темпи розвитку індустрії дійсно вражають. В першу чергу, це заслуга організаторів, промоутерів і букерів. Всі вони за останні 2-3 роки привчили нас до великої кількості музичних заходів в країні. Українці тепер нарівні з європейськими сусідами слухають нові альбоми зарубіжних артистів живцем. До того ж, західні музиканти все частіше з'являються в лайн-апах українських фестивалів.

З іншого боку — “драйвят” нашу індустрію і українські артисти. Навряд чи сьогодні хтось зможе заперечити видовищність, продакшн концертів і професійність таких артистів, як The Hardkiss або “Без Обмежень”. 

Які суттєві зміни відбулися в цій сфері за останні кілька років? Що вплинуло на це, як думаєте?

Всім відомий факт, що економічні кризи і війни можуть бути імпульсом для розвитку культури. Так, з 2015-го ми відчули поштовх у 9 балів. Один за одним з'являлися нові проекти, зароджувався небачений попит на “українське”. Як наслідок, сьогодні для нашого артиста стало реальністю збирати Палаци Спорту, а на Олімпійському виступає не тільки група Океан Ельзи. 

Така велика кількість заходів, як зараз, виконує просвітницьку функцію. Чим частіше люди відвідують культурні заходи, тим більше розвивається їх музичний смак, тим вимогливіше вони до індустрії. Тут хотів би віддати належне саме тим промоутерам, які беруть на себе ризики привозити нових артистів в нашу країну. Так, можливо Massive Attack в минулому році на UPark не зібрали повний стадіон, але саме це шоу ще роками будуть ставити в приклад українські слухачі.

Максим Плахтій і Стінг

Ви кожен рік аналізуєте споживчий ринок. Концерти завжди мали левову частку в індустрії розваг. Чи відбулися якісь зрушення в розподілі ринку?

Концерти, як і раніше, займають перше місце, якщо ми говоримо про індустрії розваг. Але ви давно намагалися купити квиток у театр? Скажу відразу, буде важко. Ось, куди квитки розлітаються з завидною швидкістю. Театр — як вид проведення дозвілля — зрозуміліше українському споживачеві, і так буде ще довго! 

Ще спостерігаю тенденцію стрімкого розвитку сегменту великих бізнес-івентів за участю “зірок” бізнесу, де збираються по 5 тис. глядачів.

Karabas - національний квитковий оператор, який має великий досвід на ринку. Але в цій сфері висока конкуренція. Чи стикалися з відкритими погрозами і спробами прибрати вас з гри? 

Час від часу ми стикаємося з кібер,- та інформаційними атаками, замовними статтями з наклепами на адресу нашого бізнесу. Останній раз це було після нашого ребрендингу. 

Ми не дуже переживаємо з даного приводу, практика показує, що це ніяк не впливає на споживчу поведінку, суспільство перевантажене фейками, і людям це все нецікаво.

Ви провели оригінальний ребрендинг. Як народилася ідея з серцями? 

Новим виглядом Karabas ми і хотіли висловити своє ставлення до  наших клієнтів. Нагадати їм, що все, що ми робимо на роботі, ми робимо з любов'ю. Це любов — і до наших користувачів та індустрії цілком. 

Як наслідок, добре відомий логотип бренду трансформувався в серце — символ любові. Результати ребрендингу ви напевно вже могли побачити на вулицях свого міста, концертах або онлайн. Важливо відзначити, що ребрендинг ми здійснили своїми силами, не залучаючи сторонніх агентств. Для мене це справжня гордість ще й тому, що за останні 8 років нам вдалося зібрати компанію справжніх професіоналів, яким під силу сьогодні все. 

Як часто компанії необхідно змінювати дизайн і для чого? 

Проводити ребрендинг варто, коли у бренда є потреба щось про себе заявити. Якщо говорити про дизайн бренду, попередній прожив близько 7 років. Що стосується нового — важко робити які-небудь плани з нинішніми темпами розвитку всього навколо. У ребрендингу, працюючи над новим дизайном, ми постаралися зберегти відмінну характеристику Karabas — наші фірмові кольори. По-моєму відчуттю, завдяки цьому і вдалося посилити бренд у візуальному плані. 

Багатьох хвилює, як не потрапити на шахраїв, які продають підроблені квитки?

По-перше, купуйте тільки офіційні квитки. Ніколи не беріться купувати квитки “з рук” або у соціальних мережах. У такому разі ви не зможете захистити себе від підробок. Ще важливо пам'ятати, що викладаючи фото свого квитка в соціальних мережах, ви автоматично можете стати жертвою шахраїв. 

Для того, щоб перевірити свій квиток на справжність, можна скористатися сервісом officialtickets.org.ua. Зайшовши на цей сайт, за своїм маркером квитка ви можете перевірити квиток. 

Якщо говорити про український шоу-бізнес, хто з українських артистів найкраще продається?

Ми щорічно підбиваємо списки найбільш швидкопродаваємих нашого сервісу. І ось за останній рік гідними результатами з продажу можуть похвалитися Тіна Кароль, The Hardkiss, “Друга Ріка”.

Як вважаєте, чиї концерти ми ще довго не побачимо в Україні?

Таке питання краще задавати промоутерам. Думаю, багато хто з промоутерів зі мною погодяться, везти в Україну суперзірок, типу Джей Зі або Бейонсе, — справжнє самогубство. Просто тому, що через гонорари артистів, дорожнечі шоу і логістичні особливості, квитки на такі концерти в Україні будуть коштувати в середньому 3-5 тис. грн. Для промоутера ж, щоб відбути таке шоу, необхідно буде зібрати 50 тисяч глядачів. Погодьтеся, утопія. 

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що кращий голос планети Димаш Кудайберген вперше виступить у Києві.

А юна дочка Жені Кошового Варвара буде однією з ведучих на масштабному заході в центрі Києва - EMOTIONS KIDS DISCO PARTY. 

Також Знай.uа писав про те, як пройшов концерт Сергія Бабкіна у Києві: "Це крутіше 5'Nizza, дует з 12-річним стажем..."