До старту проєкту СТБ "Холостячка" з Ксенією Мішиною залишаються лічені дні. Телеглядачі вперше побачать чоловічу боротьбу за серце героїні - відомої української актриси театру і кіно. Десять сезонів на екрани виходило романтичне реаліті "Холостяк", і ось прийшов час "Холостячки" - української адаптації успішного формату The Bachelorette компанії WarnerBros.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗнай.uа підготував цікаві факти про нове реаліті. Читайте, що доведеться витримати учасникам і як їм в умовах проєкту зачаровувати Ксенію.
Як і в попередніх сезонах "Холостяка", учасники нового реаліті будуть жити всі разом у великому будинку. Вони "відрізані" від зовнішнього світу, позбавлені Інтернету і мобільного зв'язку. Зате у хлопців є маса часу, щоб продумати свої кроки по завоюванню серця героїні.
Якщо в "Холостяку" герой сам запрошує учасниць на побачення, то в "Холостячці" ця роль належить учасникам, тобто чоловічій стороні. І для когось це стане ще тією проблемою.
Дарувати подарунки для Ксенії і якось дивувати її зможуть ті, хто проявить винахідливість і кмітливість.
Ось що розповів один з учасників проєкту на зустрічі з журналістами у INVERIA flow space, відповідаючи на питання, як же вдається звертати на себе увагу Ксенії. Ця пресконференція стала одним з побачень Мішиної з чотирма учасниками, імена яких ми до старту реаліті називати не можемо.
"Є магазин біля будинку, і нас іноді відпускають туди в масках. Там є продавщиця Валя, а у Валі є телефон мобільний, сир і ковбаса. Я користуюся цим всім. На щастя, у мене є асистентка в Києві, і я можу їй за ці 4 хвилини (там у Валі якийсь дуже дорогий зв'язок, вона просить не розмовляти довго) терміново зробити замовлення", - поділився чоловік.
Зі стандартних замовлень - букети квітів, звичайно ж. Тому Ксенія буде обсипана дарами флори.
"Багато в чому допомагають режисери і сценаристи, щоб організувати побачення, яке ми хочемо, але, дійсно, часто доводиться вдаватися до своїх методів: діставати телефон, замовляти і домовлятися, щоб кудись щось привезли. Завжди бути в тонусі", - додав інший учасник.
Чоловіки не завжди зможуть отримати бажане просто так. Як розповів ще один учасник, його прохання про квіти для Ксюші знімальна група не виконала.
"Я дуже засмутився, тому що довелося б з порожніми руками приїхати на побачення. У нас перше повноцінне побачення. Ми їхали по трасі, і я побачив квітковий магазин, водієві відразу сказав: "Гальмуй". Інакше можливості взагалі немає. Зробили букет. Так і живемо", - зізнався він.
"Мій подарунок не доїхав ще, - зазначив інший чоловік. - Дійсно, дуже часто деякі моменти зриваються. Ти хочеш якось здивувати, а руки зв'язані, немає телефонів. Нам допомагають журналісти, сценаристи реалізовувати наші бажання. Головне - проявляти креативність і своє бачення, тоді проблем не виникає".
Як відомо, у Ксенії є син Платон. Тому учасники повинні будуть знайти підхід до хлопчика.
"Звичайно, мій син - це частина мене, невіддільна. І стосунки з сином - одне з найважливіших, про що чоловіки теж повинні замислюватися. Тому що тут доведеться стосунки не тільки зі мною будувати, але і з моїм сином в даній ситуації", - зазначила Ксенія Мішина.
Вона нагадала, що діти все відчувають, особливо нещирість.
"Я думаю, що це дуже важливо. Я це розумію, як ніхто краще, - поділився один з учасників. - Потрібно для нього (Платона - ред.) бути хоча б другом. Я знаю, як будувати дружбу з хлопчиком, тому що я все життя в спорті. Ще у мене є син, якому я намагаюся не тільки показати свою любов, але і дружбу, тому що ми дуже часто на відстані і не завжди можемо бути разом. Я знаю, наскільки важливо для Ксюші, щоб у сина був батько. Не тільки батько, а й друг. Це дуже важлива підтримка для жінки, тому що вона візуально настільки сильна, але кожна жінка хоче бачити біля себе чоловіка, який буде хорошим прикладом для її сина".
Нагадаємо, 23 жовтня о 19:00 на телеканалі СТБ відбудеться прем'єра "Холостячки". Глядачі побачать боротьбу 15 гідних чоловіків за серце Ксенії Мішиної.
Ведучий реаліті - Григорій Решетник.
Також СТБ запустив соціальну діджитальну кампанію #СильнаЯ, яка стала частиною промокампанії нового проєкту.
#СильнаЯ піднімає важливу тему існуючих в суспільстві стереотипів щодо жінок, показавши їх суперечливість і абсурдність. Це 14 відвертих інтерв'ю, в яких відомі телеведучі, зірки і блогери-мільйонниці розповідають про те, з якими стереотипами вони зіткнулися на шляху до успіху і продовжують стикатися сьогодні.
Героїнями кампанії стали: Ксенія Мішина, Надія Матвєєва, Алла Костромічова, Даша Квіткова, Марина Боржемська, Наталка Денисенко та багато інших.
Раніше Знай.uа вдалося потрапити на зйомку одного з побачень "Холостячки" з учасниками. Читайте перші подробиці про новий проєкт.
Також повідомлялося, що в Україні стартували зйомки нового реаліті "Холостячка" з Ксенією Мішиною.
Також Знай.uа писав, що на автодромі "Чайка" під Києвом розгорнулася зворушлива кіноісторія.