Українському агентству Banda.agency і Republique вручили престижноу нагороду міжнародного фестивалю творчості "Каннські леви".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє ТСН.
Дизайнери агентства отримали "бронзу"в категорії Desing Lions за брендинг пісенного конкурсу "Євробачення-2017" за оформлення логотипу для пісенного конкурсу, який пройшов в Україні у 2017 році.
Проект називається Celebrate Diversity (Святкуй різноманітність) і представляє собою традиційне українське намисто, кожна намистина якого має свій візерунок.
"Це дуже радісне почуття. Просто захват. Це дуже важливий проект для нас. Ми багато сил вклали в нього і дуже його любимо. В процесі багато людей об'єднали свої зусилля, щоб зробити його, і я радий, що всі вони отримали заслужену нагороду за свої таланти. Український креатив давно заслуговував "Левів", але просто не щастило. І тепер я сподіваюся, що з кожним роком ми будемо вигравати все більше і більше. Ми цього варті. Тому що зараз така кількість сильних робіт робиться в Україні, що журі Канн та інших світових фестивалів не можуть цього не відзначити", - сказав у коментарі ain.ua співзасновник Banda.agency Павло Вржещ.
"Євробачення-2017" подивилися понад 180 млн осіб, а трансляції відбувалися в 42 країнах світу. На офіційному YouTube-каналі пісенного змагання сумарно глядачі з 223 країн подивилися 265 млн годин запису.
Нагадаємо, торік українці отримали бронзового "Каннського лева" завдяки щемливій музичній інсталяції Witness. Commemorative performance, присвяченій трагедії в Бабиному Яру 1941 року. Перемогу здобули в підкатегорії Entertainment music.
Ізраїль ризикує втратити можливість провести Євробачення в 2019 році
Європейський мовний союз може відмовитися від проведення фіналу "Євробачення" в Ізраїлі, звинувачуючи оргкомітет у зайвій політизації конкурсу.
Дивіться: Меловін потішив португальців українською піснею
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", український представник на Євробаченні 2018 в "Ліссабоні" Меловін (Косят Бочаров) приєднався до благодійної акції та презентував унікальний талісман. Співак хоче продати цінну йому річ, яка захищає та приносить удачу, а всі виручені кошти віддати на підготовку і організацію табору для дітей з шкіл-інтернатів.