Мобільний оператор Lifecell вигадав нову схему, за якою може змусити клієнтів перейти на контрактний пакет і сплачувати за тарифами значно більше, аніж раніше. При чому аргументують такі новації, як не дивно, "бажанням заощадити".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Lifecell надсилає "листи щастя" клієнтам
Однією з перших про це розповів на сторінці у Facebook В'ячеслав Сапігура. Він зазначив, що не збирається переходити на контракт, а залишить найдешевший пакет послуг – навмисне, аби запобігти невиправданим витратам:
"Інтервал поповнень збільшу на тиждень, чи щось типу того. Коротше кажучи, зроблю так, аби на мені менше заробляли. Раніше було зручно, поставив щомісячне нагадування в календарі, лімітував помісячно трафік і все було добре. Зараз же ці людиноподібні істоти вигадали схему, для нашої "економії", аби змусити якнайбільше людей перевести на контракт", - пояснив він.
Про "винаходи" оператора вже в курсі і Петро Тарасенко. Він звертає увагу, що за той самий проміжок часу компанія примудряється заробити на користувачах стільки, скільки може:
"Хочеш заробляти на абонентах більше не підвищуючи при цьому ціну абонентської плати? - роби як lifecell. Адже ніхто не помітить, що тепер за ті ж гроші (за рік) можна користуватися послугами не 52 тижні як раніше, а всього 48".
Пізніше, правда один з клієнтів від Lifecell все ж таки отримав відповідь. Але у ній аргументи якісь практично неймовірні: інфляція, перехід на 4-тижневу систему і так далі.
Користувачі в коментарях абонентів підтримали: мовляв, самі неодноразово бачили, як це все працює, радять відмовитися від таких послуг.
Дивіться: зміна мобільного оператора зі збереженням номеру
Нагадаємо, мобільний оператор lifecell анонсував зміну тарифів.
Як повідомляв Знай.ua, користувачам "Київстару" нав'язують платні послуги.
Також Знай.ua писав, смартфони Xiaomi масово вийшли з ладу по всьому світу.