Мобільний оператор Lifecell вигадав нову схему, за якою може змусити клієнтів перейти на контрактний пакет і сплачувати за тарифами значно більше, аніж раніше. При чому аргументують такі новації, як не дивно, "бажанням заощадити".


Lifecell надсилає "листи щастя" клієнтам


Однією з перших про це розповів на сторінці у Facebook В'ячеслав Сапігура. Він зазначив, що не збирається переходити на контракт, а залишить найдешевший пакет послуг – навмисне, аби запобігти невиправданим витратам:

"Інтервал поповнень збільшу на тиждень, чи щось типу того. Коротше кажучи, зроблю так, аби на мені менше заробляли. Раніше було зручно, поставив щомісячне нагадування в календарі, лімітував помісячно трафік і все було добре. Зараз же ці людиноподібні істоти вигадали схему, для нашої "економії", аби змусити якнайбільше людей перевести на контракт", - пояснив він.

Популярні новини зараз

Надя Дорофєєва в купальнику показала стрункі ніжки на березі моря: "Стала обличчям…"

Слава Камінська з "НеАнгелів" втратила найближчу людину: "Я так боялася"

Сумська і Борисюк на честь "срібної" річниці показали, як виглядали 25 років тому

Тіна Кароль мало не полетіла зі сцени під час концерту, всьому виною довга сукня

Показати ще


Про "винаходи" оператора вже в курсі і Петро Тарасенко. Він звертає увагу, що за той самий проміжок часу компанія примудряється заробити на користувачах стільки, скільки може:

"Хочеш заробляти на абонентах більше не підвищуючи при цьому ціну абонентської плати? - роби як lifecell. Адже ніхто не помітить, що тепер за ті ж гроші (за рік) можна користуватися послугами не 52 тижні як раніше, а всього 48".


Пізніше, правда один з клієнтів від Lifecell все ж таки отримав відповідь. Але у ній аргументи якісь практично неймовірні: інфляція, перехід на 4-тижневу систему і так далі.

Користувачі в коментарях абонентів підтримали: мовляв, самі неодноразово бачили, як це все працює, радять відмовитися від таких послуг.


Дивіться: зміна мобільного оператора зі збереженням номеру


Нагадаємо, мобільний оператор lifecell анонсував зміну тарифів.
Як повідомляв Знай.ua, користувачам "Київстару" нав'язують платні послуги.
Також Знай.ua писав, смартфони Xiaomi масово вийшли з ладу по всьому світу.