Користувачі мобільного оператора "Київстар" не припиняють дивуватися "нововведенням". Нещодавно компанія почала розсилку повідомлень, які маскують додаткові витрати з ваших кишень – навіть якщо не підключали послугу, гроші з рахунку зникають.


All inclusive від "Київстар": скарги клієнтів

Київстар
Київстар


Подібний випадок на своїй сторінці у Facebook описала Вікторія Побігай. Дівчина радить звертати увагу на кожну смс, котра надходить від оператора: зараз "Київстар" активно нав'язує платні послуги.

Популярні новини зараз

Погода 19 травня перетворить Україну на суцільну калюжу, циклон не вщухає

Одеса "пішла під воду" після 20-хвилинного дощику, дороги паралізовані

"Як з табору", - Наталію Могилевську розкритикували за епатажний образ

Український викладач публічно назвав "солов'їну" мовою окупантів: "Я не разумею вашу псячу мову"

Показати ще


Вся суть у тому, що відключити їх можна тільки у так званому "ручному режимі". Тобто, доведеться телефонувати до сервісу, або відправляти повідомлення. Втім, не кожен зверне на це увагу з огляду на зайнятість, а от гроші з рахунку списують. "Київстар" виявився не єдиним оператором, хто користується подібним прийомом:

"Кілька тижнів тому у мене була така історія з "МТС", зараз повторилася. Поповнила рахунок для отримання щомісячного пакета послуг , грошей не вистачило, тому що мені підключений діджингл та ігри. Поповнила знову - знову грошей не вистачило, тому що знялися за одноденний пакет послуг, який автоматично підключають", - згадує Вікторія.


Терпець увірвався, коли "профінансувала" рахунок втретє, намагалася зайти в інтернет, але не вийшло. Та гроші за додаткових 50 МБ на день списали.

"Тому простіше тепер відслідковувати смс, ніж намагатися відключити всі це нав'язане г-но ... залишила скаргу, і буду зараз оформляти скаргу безпосередньо на цьому платному ігровому контенті ... взагалі не розумію законність нав'язування послуг і законність автоматичного зняття грошових коштів за те, що я не замовляла", - скаржиться дівчина.


Дивіться: як ошукує "Київстар"?


Нагадаємо, користувачі повстали проти нахабства "Kyivstar", який бере гроші за дзвінок на безкоштовний номер у "Службу розшуку дітей".
Як повідомляв Знай.ua, стало відомо, коли в Україні запрацює 5G.
Також Знай.ua писав, в Україні вже наступного року запрацює послуга перенесення телефонного номера (MNP): ви зможете легко змінити одного оператора на інший, при цьому залишаючи свої старі контакти.