Більшості пасажирських і вантажних локомотивів в "Укрзалізниці" виповнилося вже більше 30 років.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповіли в "Укрзалізниці", передає ЦТС.
Середній вік вантажних електровозів становить 40 років, з них лише 31 електровоз має менше, ніж 8 років. Ще 857 – віком понад 30 років.
Вантажні тепловози трохи молодші - 31 рік. За останні 8 років у компанії не створили жодної новой машини. Повідомляється, що вік 297 вантажних тепловозів більший, ніж 30 років.
Якщо говорити про пасажирські потяги, то середній вік електровозів тут також добігає до 40 років. Компанія не обзавелась жодним новим локомотивом, якому було б менше, ніж 8 років. Так, 331 з них – понад 30 років.
В "Укразалізниці" розповіли, що пассажирським тепловозам уже виповнилося 28 років. Локомотиви, які мають менш ніж 8 років, також відсутні. Ще 4 тепловози позначку в 30 років.
Понад 100 локомотивів планується списати у 2019 році.
Слід уточнити, що на даний момент на квитках намальований російський потяг ЕР-200. ВІН проходив за маршрутом Москва-Санкт-Петербург, так що ніякого відношення до України він не має.
Вимоги до форми бланків встановлюються порядком, який був затверджений в 2013 році спільним наказом Міністерства інфраструктури та Міністерства доходів і зборів.
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", в "Укрзалізниці" відбулися зміни, перевізник готується презентувати свій новий корпоративний логотип. Про це повідомили представники компанії на офіційному сайті.
Також портал "Знай.Ua" повідомляв про те, що в Україні з'явиться оновлений вигляд транспорту: це п'ять рейкових автобусів, які будуть їздити від вокзалу "Київ-Пасажирський" до міжнародного аеропорту "Бориспіль".