7,5 мільярдів гривень - саме стільки клієнти ПриватБанку витрачають на покупки в мережі.

Про це пише "Хвиля" з посиланням на дані фінустанови.

Зазначається, що українці купують товари як на вітчизняних, так і на зарубіжних сайтах.

Зокрема, в серпні 2018 року клієнти банку сплатили покупки в інтернеті на 13 мільйонів гривень. За останній літній місяць раптово зросла кількість покупок перед навчальним роком.

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Загалом, за перші півроку обсяг щомісячних витрат українців в Інтернеті зріс на 17%.

Приміром, у січні 2018 року картками Приватбанку українці купили 11 мільйонів покупок на 6,4 мільярда гривень. При цьому в серпні зросла як кількість покупок, так і розмір виплат – в останній літній місяць українці витратили 7,5 мільярдів гривень.

Розмір покупки у середньому становить 580 гривень, від початку року сума практично не змінилась.

Загалом, за інформацією ПриватБанку, попаулярністю інтренет-торгівля популярна серед трьох мільйонів українців.

Найпопулярнішими поки що залишаються українські сайти, понад 77% клієнтів банку найчастіше там купують речі, придбання за кордоном не настільки популярне, ймовірно через дороговизну пересилань.

Банк попередив українців про шахраїв

Українців попереджають, що аферисти представляються представниками Нацбанку та намагаються дізатися деяку інформацію по картках.

Нагадаємо, "ПриватБанк" попередив клієнтів про масштабні перебої в роботі.

Як раніше повідомляв Знай.ua, у Києві спіймали аферистку, яка обманула людей на 50 тисяч гривень. Жінка, під виглядом ріелтора, пропонувала послуги через популярну платформу продажів ОЛХ.

Раніше портал Знай.ua писав, що підконтрольна спецслужбам Росії хакерська група намагалась підкинути небезпечний вірус до української мережі.

Дивіться: Покупки в Інтернеті. Очікування-реальність