На російському телеканалі, "Россия 24", який відзначається своєю пропагандистською діяльністю, припустилися грубої помилки.

Відбувся конфуз під час прямого ефіру, напис, що зявився на екрані був із помилкою.

Кєк

Geplaatst door Anton Hodza op Vrijdag 19 oktober 2018

Через це прокремлівський телеканал став об'єктом насмішок користувачів мережі.

Популярні новини зараз

Бред Пітт і Шерон Стоун відновили старі стосунки

"Опудало з рожевими нігтями": Меган Фокс стала посміховиськом через незвичайну зовнішність свого хлопця

"Паскудить в лісі?": чоловік показав відео, на якому зняв снігову людину. Мурашки по шкірі

Григорій Решетник звів Злату Огнєвіч і відкинутого нею Діму Шевченка: "Як можна було?"

Показати ще

Так, телеканал "Россия 24" допустив помилку у слові "русский", а саме в телеефірі з'явилася заставка з написом "Руский значит...".

Також, у соцмережах звернули увагу на те, що напис в ефірі пропагандистського телеканалу був виконаний у блакитно-жовтих кольорах, що звісно дуже нагадало розроблений в Україні бренд Ukraine Now.

Тому така помилка російських пропагандистів стала причиною для глузвання користувачів соцмереж, які почали жартувати про те, що "українізація" добралася і до російських ЗМІ.

Нагадаємо, раніше було відомо скандальний український телеканал отримав премію у Росії.

Телеканал "Інтер", який оточують постійні скандал, був нагороджений престижною російською телевізійною премією.


Як повідомляє прес-служба телеканалу "Інтер", документальний фільм "Києво-Печерська лавра. Фотографія тисячоліття" був удостоей премії "ТЕФІ-співдружність".

Як повідомляв портал "Знай.uа", стало відомо, що один із найбільших українських телеканалів знову нарвався.

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення, провівши позапланову перевірку чотирьох каналів медіа-холдингу "Inter Media Group", визнала порушення та оголосила попередження.

Перевірка стосувалася передач європейського та українського виробництва, які повинні становити відповідно не менше 70% і 50% загального тижневого обсягу мовлення.

Ми перевіряли всі медіа-групи, але лише "Інтер" не дотримується вимог, – сказав голова Нацради Юрій Артеменко.

Також "Знай.uа" писав, про те, що Українські телеканали прорвалися до окупованого Криму.
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення, підбивши підсумки конкурсу, визначила телеканали для мовлення на окупований Крим.